čtvrtek 11. října 2012

Výrobky AVON ke zrecenzování

Zdravím!!!

Ráda bych se s Vámi podělila o dnešní video. Dnes mi totiž od značky Avon cosmetics  - oficiální stránky ZDE- přišel ke zrecenzování balíček, který mi poslali za mou recenzi na řasenky, na kterou se můžete podívat ZDE, pokud jste ji ještě neviděli:)

Bohužel už byla tma, když jsem se dostala domů, ale do rána bych s otevřením asi nevydržela a jak jsem už psala na začátku videa - toto video je spíše o tom momentu překvapení, abyste viděli, že mám z toho opravdu radost! Tak snad se budete také radovat se mnou při recenzích na tyto výrobky. Tam samozřejmě budou kvalitní fotky a videa, plánuji např. udělat video, ve kterém použiji všechny výrobky, které jsem v tomto balíčku dostala - perfektně k sobě pasují - je to vlastně taková celková make-up kolekce, jak řekla má sestra Suzie.

Chtěla bych tímto oficiálně poděkovat společnosti Avon Cosmetics ČR, mám obrovskou radost, což je si myslím na videu docela dost vidět.

Ale teď už slíbené video:



Těšíte se na recenze těchto výrobků?
Přeji krásný večer!!!

Katy

2 komentáře:

  1. Super video jsi sympatická:) Avon mám moc ráda, ty výrobky co ti poslali jsou vážně super taky by mi udělali velkou radost:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Deni, děkuji za pochvalu:)

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014