neděle 14. října 2012

No mirror makeup - Makeup bez zrcadla

Zdravím!!!

Tak jsem zde s dalším videem, tentokráte zábavným. Celé video je totiž o tom, že se líčím, aniž bych se viděla v zrcadle. Video na toto téma natočilo už mnoho blogerek, přesto je mé video něčím jiné - nebo alespoň jsem se snažila - má 18 minut(normálně mívají tak 10 minut), protože jsem za á) ukecaná a za bé) mluvila jsem přitom, říkala své zkušenosti a podobně...... zkrátka jsem chtěla aby to video nebylo jen o mém konečném zjevu=))) CHTĚLA BYCH SE VELICE OMLUVIT, ZAPOMNĚLA JSEM FILM NAZVAT A NECHALA JSEM TAM "MŮJ FILM"...=D UŽ SE TO (SNAD) NESTANE. A také se chci omluvit, že jsem tam někdy taková trošku zasekaná..ono opravdu není jednoduché se líčit bez zrcadla a ještě při tom mluvit...zkuste si to=)

A jak jsem dopadla?
Koukněte:



Tak co na to říkáte?
Přeji krásný večer, zítra se můžete těšit na článek od Páji!
Katy

3 komentáře:

  1. ahoj, fajn video. jen taková rada: ta černá tužka na oči se nedává dovnitř, protože to zmenšuje oko. dovnitř se dává bílá tužka, která oko projasní. aspoň myslím :-). fakt se na sebe koukni před tím než sis dala tu tužku a potom. taky jsem to nevěděla, nevěřila a dělala to stejně jako ty. V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za radu, já to sice vím, že bílá zvětšuje a černá zmenšuje, ale mě se prostě líbí, když tam mám tu černou...vím že mám oko menší, ale zkrátka se mi to líbí.....:)Ale o se týká té tužky tak já ji moc nepoužívám - nemám ráda, jak má pak člověk upatlané pod očima...ale děkuji za radu:)

      Vymazat
  2. Katko, mas male oci a ta cerna tuzka Ti je jeste zmensuje a to co tvrdi anonym nade mnou je pravda.. Takhle jsme si to delavaly na zakladni skole.. Dej si dovnitr bilou tuzku a tmavou pod oko, ale nemusis jej oramovat cele a hlavne zvol svetlejsi odstin... Cerna je na Tebe moc tvrda.. Jinak jeste radim nedavat ten bronzer na bradu, nos a celo - na to si kup rozjasnovac svetle barvy.. Jinak super
    Maky

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014