čtvrtek 25. října 2012

Recenze - CITY RUSH EDP

Ahoj!:)

Pro dnešní den jsem zvolila recenzi na novou vůni od AVONu s názvem City Rush EDP. Vůně patří do květinově-orientální kategorie, konkrétně v ní najdete švestku, černou jiřinu a kašmírové dřevo. Tváří této vůně a ženou, která stála u jejího zrodu je herečka, zpěvačka a bývala topmodelka Milla Jovovich. Dovoluji si zde zveřejnit fotku herečky, kterou mi Avon poslal na DVD společně se sadou (fotka není má, nefotila jsem ji, patří společnosti avoncosmetics). Kdybych to měla napsané špatně, tak mne můžete opravit.:))) Zbytek fotek v tomto článku jsem fotila já osobně.


City Rush je novinkou v kampani č. 15, kde si ji můžete koupit za 562 Kč i se sprchovým gelem a tělovým mlékem, samotnou vůni pak za 560Kč, v další kampani stojí stejně, pak se ale bude zdražovat.



Vůně přijde v krabičce, která mne překvapila červeným vnitřkem. Čekala jsem bílý, který bývá většinou u každé vůně (kterou jsem zatím vyzkoušela), ale tam byl červený. Možná to někomu přijde jako blbost, ale mne to prostě potěšilo a hnedka se mi to líbilo více. Možná to bude tím, že červenou barvu miluju=))
Flakon je obdélníkový s rozprašovačem a zajímavým víčkem, je celkově dost jednoduchý, což na mě osobně působí více stylově než ten, který je strašně hodně barevný a přeplácaný.


Objem vlně je 50 ml a řadí se mezi EDP. Jenže co vlastně EDP znamená?
EDP = Eau de Parfum - česky parfémovaná voda.

Parfémy se obecně rozdělují podle procentuálního zastoupení parfémové kompozice. Drahé parfémy koupíte v parfumeriích, ne v obyčejných drogeriích. Parfémy jsou vlastně nejdražší vůně, které si můžete koupit. Podíl vonných látek je zde 15 %- 40%, zbytek je koncentrovaný čistý líh. Stačí si tedy kápnout trošku na oblečení, či na kůži (nejlépe na místa, která Vám "pulsují" - zápěstí, krk, uši...) a voníte celý den bez další aplikace.
Parfém se skládá ze tří částí, podle toho, jak se vůně uvolňují:
1) Hlava (vysoké tóny) = na těchhle složkách záleží první dojem. Většina lidí si bohužel kupuje vůni právě dle prvního dojmu. Tyto vůně se však uvolňují kolem 15ti minut, poté přichází na řadu srdce vůně. Někteří lidé tak pak doma zjistí, že si koupili vůni, která jim vlastně nevoní. Proto všem vždy doporučuji, ať si vůni nekupují ihned, ale ať se třeba projdou, pak si přičichnou třeba po hodince a teprve zjistí, jestli jim voní nebo ne.
2) Srdce (střední tóny) = voní cca 2-3 hodiny
3) Základ (nízké tóny) = jsou vůně, které prchají velmi pomalu a to u kvalitních parfémů i několik hodin. Za takové si ale řáně připlatíte :)

City Rush EDP: Horní složky = bergamot, šťavnaté švestky, břečťan
                            Srdce vůně = černá jiřina, růže, vanilková orchidej
                            Základ vůně = dřeviny, květ pačuli, mošus


Tolik obecně k parfémům. Naše City Rush je jak už jsem zmínila EDP - parfémovaná voda - zde je zastoupení vonných látek cca 8%-15%. je tedy slabší než parfém, ale je silnější než EDT(Eau de toilette - toaletní voda - 7%-12%).

Musím se přiznat, že já mám radši vůně květinově-citrusové(sama mám doma Perceive dew EDT(citrusová - frézie, meloun, ranní rosa) a Incadessence EDP(květinová - orchidej, tulipán, pivoňka)), ale ne, že by mi vůně vyloženě nevoněla. Moc mi nevoní v prvních minutách, když ji mám už ale déle, tak mi voní. A to je přesně to, o čem jsem psala. Vůni jsem aplikovala ráno, než jsem šla do školy na krk a na svetr. Druhý den ráno jsem si svetr opět vzala a pořád intenzivně voněl, takže výdrž je výborná.

Dostala jsem také sprchový gel. Tam není co vytknout, dobře pění a intenzivně voní, takže kůže voní i po utření ručníkem, každopádně voní více než obyčejné sprchové gely. Obejm je 150ml.
A poslední, co mám do sady je tělové mléko. Dobře se roztírá, není ani hutné ani moc tekuté. Hned se vpije, pokožka je po něm hydratovaná, nemám ji suchou.

Budete-li mít všechny tři produkty tak se můžete spolehnout, že budete vonět dlouho a intenzivně. Dávejte si ale pozor na to, kolik vůně nanášíte. Není totiž nic horšího, než když je žena či muž převoněná. To pak za ní voní vzduch 100m a dělá se Vám z toho až špatně.

V další kampani se můžete těšit na verzi pro pány - dřevitě-květinově.mošusová kategorie
Horní složky = pepř bourbonský, křehké jablko, italská mandarinka
Srdce vůně = černá jiřina, šalvěj, muškát
Základ vůně = kašmírové dřevo, mošus, santalové dřevo)

A co říká na vůni samotná "spolutvořitelka" Milla Jovovich? 
"Tato krásná vůně ztělesňuje styl a rafinovanost. Bez vůně City Rush EDP se již neobejdu."

A na závěr cituji kousek textu z tiskové zprávy AVONu (moc se mi ten popis líbí =))) ):

 "Město, které nikdy nespí. Okouzluje a inspiruje miliony lidí. Mekka moderního umění, křižovatka etnik a kultur, nikde nekončící síť ulic a křiklavých neonů. Chladná Wall Street i vášnivá Broadway. Tisíce emocí a tisíce vůní. Rozkvetlé třešně v Battery Parku, opojné bílé květy na Park Avenue, exotické orchideje a jiřiny v Central Parku i svůdně omamná ušlechtilá dřeva. Vzrušující koktejl, jediný svého druhu – andělsky nevinný i ďábelsky svůdný. Tak voní New York. Tak voní CITY RUSH EDP." 

A já New York miluji!!!

A co Vy?
Zkusíte tuto vůni? Já bych také někdy chtěla mít vlastní vůni.... voněla by jako to vonělo kdysi na táboře, kde jsem byla 8x. Krásná příroda, les, louky, pole..... ale o tom si zatím mohu nechat jenom zdát...:)

Přeji krásný den,

Katy

P.S. Nezapomeňte na soutěž, která právě probíhá na našem blogu!!! Pro více informací o soutěži klikněte zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014