středa 31. října 2012

L'Oréal Paris- Elseve color vive, barva Preférence 74 Mango

Zdravím!

Tak jsem opět tady. Teď je dost náročný týden, takže jsem se trošku zpozdila=) Nicméně jsem konečně našla čas napsat článek a ten dnešní bude o barvě na vlasy od L´Oréal Paris - Preférence - 74 Mango a dále o následné péči o barvené vlasy - Elséve color vive. Na závěr se můžete podívat na minivideo, ve kterém Vám ukážu vzorky od biodermy, které budu zkoušet a jako třešničku na dortu přidám výherce naší první soutěže na tomto blogu.


Tak pojďme na to!

 1) Barva na vlasy L´Oréal Preférence - 74 Mango - intenzivní měděná
Na tuto barvu jsem si brousila zuby už pěkně dlouho. No, brousila, vlastně ani ne, chtěla jsem ji, ale normálně stojí 199Kč a tolik bych za barvu opravdu nedala. Navíc jsem počítala s tím, že bych při své délce vlasů potřebovala dvě. Opět omyl. Začněme ale od začátku.

Jednoho dne jsem šla s rodinou nakupovat do Kauflandu, když jsem ji uviděla. Barvu i se šamponem na 129Kč! Neváhala jsem a okamžitě jsem si ji koupila. Po otevření krabičky jsem byla mile překvapena. Její obsah je totiž naprosto odlišný od ostatních obsahů jiných barev na vlasy. Najdete zde krásně heboučké černé rukavice v obalu jako od kinder-vajíčka, barevný návod na lesklém papíře, činidlo a barvící směs. A to nejlepší nakonec - následná péče po barvení v 50ml balení! Dle jich je to péče na 6 týdnů, s čímž souhlasím, mě to tak cca vychází. A to mám vlasy docela dlouhé. Barva již po druhém umytí nepouští. Wellaton 77/44 totiž docela dost pouštěla i po několika umytí. A to bylo vážně nanic... Z povzdálí barva při aplikaci příjemně voní, takže sousedi nebudou nadávat=).

Před barvením jsem měla vlasy již obarvené, právě tou Wellaton 77/44, takže mi barva chytla trošičku tmavěji, než na obrázku(s čímž jsem počítala). Na fotce si prohlédněte obsah balení a také jak mé vlasy nyní vypadají na Slunci (ve stínu jsou tmavší):



2) Elseve color vive šampon, kondicionér a maska na vlasy s ochrannou péčí

Jak jsem již psala - u barvy byl přiložen šampon. Jeho objem je 250 ml, má červený obal, jako celá tato řada pro péči o barvené vlasy. Má nové posílené složení - obohacené o vyživující koncentrát (hloubkově vyživuje vlasové vlákno, vlas je hebký) a ochranu proti UV - UVA/UVB filtry chrání vlasové vlákno a barvu vlasů od nepříznivých vnějších vlivů. Výsledkem by měly být intenzivně lesklé vlasy a ochrana barvy až po 7 týdnů. Šamponu stačí opravdu málo, velmi příjemně voní a vlasy mám po něm opravdu lesklé, hebké.

Aby se mi vlasy dobře rozčesávaly tak používám kondicionér. Jelikož mám dlouhé a kudrnaté vlasy tak se mi dost špatně rozčesávají za sucha a ještě hůř za mokra, pokud nemám kondicionér. Mám doma takový hřeben s velkýma mezerama mezi zuby - je to právě hřeben do vany, který vám vlasy nezláme a dobře se s ním rozčesává. Kondicionér vmasíruji do vlasů - ne však na ofinu a ke kořínkům a hřebenem rozčešu. Nechám tak dvě minutky působit a poté opláchnu. Pokud si vlasy nežehlím, tak je už pak nerozčesávám. Je škoda ničit krásné vlny. Pokud si je rozčešu, mám z nich pak "chemlon". Kondicionér má mít stejné účinky jako šampon + se po něm mají dobře rozčesávat vlasy, což potvrzuji. Objem kondicionéru je 200ml.




Nu a pak jsem si do třetice dokoupila ochrannou masku. Její objem je 300ml (100 je navíc) a stála v akci cca 100Kč, což je dobrá cena. Maska je obohacena o UV Nutri-filtr, což zní tak zajímavě, ale ve skutečnosti vlastně nevím úplně přesně oč běží. Tak jsem se koukla na oficiální české stránky www.lorealparis.cz a zjistila jsem si to:  "Filtr,  který byl speciálně vyvinut laboratořemi L’Oréal Paris, aby prodloužil zářivost barvy, vyživoval barvené vlasy do hloubky a chránil je před vnějšími agresivními vlivy (fénování, slunce, znečištění).Jeho nové složení s 50% UV filtru navíc zastavuje ultra-fialové záření a umožňuje barvě zůstat zářivá a vibrující mnohem déle.Vaše barva je viditelně zářivější a lesklejší." Maska se má aplikovat 1x týdně. Nechá se působit zhruba 3 minuty na ručníkem vysušených vlasech a poté ji jen opláchnete. Jsem s ní velice spokojená - není ani hutná a ani tekutá - tak akorát. Barva je taková lososová. Vlasy jsou po ní opravdu hebké, voňavé, lesklé.
¨


Takže abych to celé shrnula:

S touto značkou a řadou jsem naprosto spokojená. Je to zatím ta nejlepší péče pro mé vlasy, kterou jsem kdy měla. Takže u ní také zůstanu=). Cenově je docela dostupná. A vlasy mi náderné voní celé dva dny, což je naprosto perfektní. Miluju, když si vlasy rozpustím a cítím, že mi vlasy voní, dodává mi to takovou...sebejistotu=) Časem možná vyzkouším ještě další dva výrobky z této řady - okamžitou regenerační péči o barvené vlasy a balzám ve spreji pro snadné rozčesávání barvených vlasů.


To už je dneska vše, přeji krásný večer!
Katy

4 komentáře:

  1. Ahoj ... také mám obarvené vlasy měděnou, ale od kadeřnice, což je celekem drahy nechat si každou chvili dobarvovat :( ... chtela bych ted zkusit barvu z obchodu, ale docela se bojim jak mi to chytne, abych nemela červený vlasky to bych opravdu nerada :D mam hodne jemny vlasy .... Doporucila bys mi nejakou značku barvy, která je opravdu kvalitní, neníčí vlasy a zaručuje výsledek hodne podobný obrázku na krabičče? :) predem dekuji za odpověd ... Týnka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Týnko... já si všimla tohoto komentáře až teď!! nevím jak je to možné=/ ..... no, tak já už vyzkoušela tuhle, pak palette, Londa, Garnier a nejvíce mi vyhovuje tahle..... zrovna dneska jsem si ji znovu koupila. Opravdu je jemná, je tam super péče...akorát je dražší no, dnes mne stála 190 Kč.... ale říkám s ostatníma se to nedá srovnávat. Jinak já mám vlasy taky takové jemnější. A co se týká odstínu - když to je měděná nebo zrzavá nebo medová atd. tak tam červené odlesky nejsou. Jakákoliv rubínová, červená, fénix atd. tak tam už to červené je....:)většinou platí pravidlo že pokud máš světlejší barvu než máš barvu svých vlasů tak ti to rozhodně jako na krabičce nechytne (musela bys odbarvit a to je lepší ke kadeřnici) takže bych vybírala určitě buď ve stejném odstínu nebo v odstínu o něco tmavším než jsou tvé přírodní vlasy.:)

      Vymazat
  2. Ahoj chtela bych se te zeptat jestli si myslis ze by mi tahle barva chytla... Svoje vlasy mam hnede, ale momentalne mam na vlasech barvu wellaton 55/46... Myslis ze mi tahle chytne? Dekuji za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nu, dívala jsem se na tu barvu co má na vlasech teď a přijde mi, že je opravdu dost tmavá na to aby ti chytla tahle výrazně. Dle mne se chytne, ale málo výrazně, nicméně já nejsem kadeřnice, zeptala bych se nejdříve na názor nějakého odborníka:-)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014