středa 3. října 2012

Essence colour&go

Ahojky!

   Essence inovoval mé oblíbené laky colour&go a konečně jsem se odhodlala jeden si koupit a zkusit, jestli je ta inovace přínosem či propadákem. Četla jsem již nějaké recenze na tyto laky a střídala se chvála i velká kritika, takže jsem byla velice zvědavá, jak dopadnou u mě. K recenzi připojím i staré laky colour&go.

   Již při návštěvě drogérie jsem byla zklamaná z odstínů laků, které jsem na stojanu essence viděla. Zrušili mi několik mých oblíbených barev a dokonce zrušili i odstíny, na které jsem se teprve chystala. Nakonec jsem si tedy vybrala odstín 109 off to miami!

   Mé zklamání z drogérie však vyrovnal pěkný vzhled lahvičky a větší objem. Starý objem byl 5ml a nyní je 8ml, ale cena je o 10Kč dražší tedy 39,90Kč. Lákování nehtů proběhlo celkem v pořádku. Nový štěteček se dobře ovládal, i když se lak malinko roztékal po kůžičce, avšak tady nevím, jestli to bylo lakem nebo mou nešikovností:-D. Ale druhý den ráno přišlo naprosté zklamání. Přestože jsem na lak použila vytvrzovač také od essence, měla jsem nehty již ráno oloupané a to ne jen tak trošku, ale i do půlky nehtu!
   Takžé v tomhle ohledu mohu dát za pravdu mnoha negativním recenzím o špatné výdrži laků. Myslím, že tímhle mě inovované laky essence odradily a nebudu přemýšlet o koupi jiných odstínů. Essence opravdu udělalo krok zpět co se týče výdrže a odstínů. Budu si muset najít náhradu za tyto laky.

   Staré laky colour&go jsem milovala. S vytvrzovačem mi na nehteh vydrželi i týden a to dělám normální domácí práce, takže nehtům dávám zabrat. Byl velký výběr lákavých odstínů. Opravdu škoda jich. Uvažuji ještě o nákupu starých laků do zásoby, ale až mi dojdou, bude to velká škoda. Přidávám fotky laků, které ještě mám a v nové kolekci, až na jeden, nejsou.

26 brek through (i v nové kolekci)
91 glamorous life
63 think pink
93 c´est la vie!
Přeji krásný zbytek večera,
Pája:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014