úterý 1. října 2013

Holící strojek, který neholí aneb jak jsem hodila peníze do kanálu

Zdravím!
Takhle naštvaně a spíše možná zklamaně jsem se dlouho necítila.
Jednoho dne mi zavolala paní s nabídkou holícího strojku ze Švédska, značky Good Shave, za 149 Kč včetně poštovného a balného. A hlavně - měl být lepší než Mach3, který zrovna používám a nedám na něj dopustit. Tak jsem si řekla, že to vyzkouším, zrušení zasílání dalších balíčků dle paní neměl být problém (naštěstí ani nebyl). Byla jsem velmi zvědavá na tento zázrak (normálně nepřistupuji na žádné smlouvy bez mého podpisu, ale tohle mě prostě nějak... byla jsem zkrátka zvědavá).

Strojek mi asi po měsíci přišel. A tento týden jsem si řekla, že ho konečně vyzkouším. Značně mě zarazil jeho vzhled, čekala jsem něco hezčího, tohle je taková klasika. Strojek je docela těžký. No.... a teď k jádru věci. Strojek totiž neholí. Když jsem nasadila hlavici s břity zjistila jsem, že tam jsou instalovány obráceně. A  i když jsem teda zkusila oholit chloupky v obrácené poloze prostě to neholilo (možná svrchní 1 mm)!!! Takže vážení, vyhodila jsem 149 Kč do kanálu (jak se říká). Navíc když jsem si chtěla zjistit nějaké informace zjistila jsem, že firma prý byla v Černých Ovcích...takže jsem byla ráda, že mě se podařila smlouva ukončit na první zavolání (klepklepklep doufám, že už mi nic dalšího nepřijde). Na stranu druhou stranu stránky, kde jsem o nich četla všechny ty škaredé věci obsahovaly i kladné příspěvky.:)

Přidávám pár foto, nemám momentálně foťák, takže jsou focené přes ntb, tak prosím omluvte kvalitu. Ale já myslím že to pro znázornění úplně stačí.:)

Obal



Jediné, co mne zaujalo byl dobře odnímatelný kryt hlavice.




Tady jde prosím vidět, že číslo 25 není vzhůru nohama, tudíž jsem to zacvakla správně... a když jsem to zkoušela zacvaknout obráceně, nešlo to.


Břity naopak.:-D


Je dost možné, že budou volat i Vám. Neudělejte tu chybu, co jsem udělala já a radši si zajděte na hezký oběd nebo večeři.:))) Už se Vám někdy stalo, že jste si koupili něco, co se prostě nedalo použít?
Hezký večer,
Katy
P.S. Na youtube je Vás již 400!!! Děkuji Vám za přízeň a jsem ráda, že mne sledujete!:)

55 komentářů:

  1. Dobrý den. Mně taky telefonický kontaktovala nějaká ženská o tomto "zázračném" holicím strojku,nechal jsem se nachytat,přišel mi asi po měsíci (jedna žiletka a úchyt do ruky,pak jsem hodinu dumal jak trojbřitou hlavici nasadit a po nasazení a oholení,no děs a hrůza,měl jsem krk jak husa po vyškubaní peří,celý zarudlý,samozřejmně jim 149,Kč za takový šmejd nezaplatím a další žiletky nebudu od pošty přijímat !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      já jsem si posílání zrušila a naštěstí už mě neotravují a nic mi nechodí.:-)

      Vymazat
    2. Jak to dopadlo když jste nic nepřijmal?

      Vymazat
    3. Chtěla jsem se zeptat jak se to dá zrušit aby mi neposilali ty nahradní hlavice. Nevím kde se to dá zrušit.

      Vymazat
  2. Dobrý den, dnes mi paní také volala a páč jsem "důvěřivý blbec" tak jsem si nechala tento "zázračný strojek" zaslat. Samozřejmě, až po potvrzení mé objednávky a po skončení hovoru, mě napadlo podívat se na internet na nějaké ty recenze a teď s hrůzou zjišťuji, co jsem to vlastně objednala. Strojek má přijít do 3 týdnů, tak uvidíme, jak slavné to bude. Jen doufám, že budu mít také to štěstí a objednávku mi po telefonu zruší. Až strojek dorazí, dám vědět, jak jsem dopadla. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý den, tak co, jak jste dopadla?:-) Už Vám to přišlo?

      Vymazat
    2. Dobrý den, tak strojek dorazil v pátek. Břity mám oproti Vám ve správném směru, ale že by toto "holítko" bylo nějaký zázrak, tak to se vážně říct nedá. Okamžitě jsem zavolala na zákaznickou linku a další zasílání zrušila. Vzhled strojku (na to jaký to má být zázrak) strašný. Po této zkušenosti jsem vyléčená z jakéhokoli objednávání přes telefon.

      Vymazat
    3. Dobrý den, jsem ráda, že to dopadlo ještě "dobře" a úspěšně jste zrušila další balíčky..:-)

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    mě dnes také volala ta paní a přesně jako předchozí příspěvěk jsem naletěla... Objednala si to a pak jsem si až začala číst ty věci na internetu. Snažila jsem se marně dovolat na to číslo, ze kterého mi ta paní volala, ale nechce mě to spojit. Poraďte mi prosím někdo, jako mohu objednávku zrušit, případně další zasílání?
    Děkuji mnohokrát. Aneta

    OdpovědětVymazat
  4. Mohu se zeptat, jak jste to zrušila? Aneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      zrušila jsem to zavoláním na jejich zákaznickou linku, na kterou jsem našla číslo v dopise, co mi od nich přišel (složenka). Nadiktovala jsem zákaznické číslo a balíčky byly zrušeny.:-)

      Vymazat
    2. http://www.dtest.cz/clanek-3577/dtest-varuje-darek-po-telefonu-neni-zadarmo

      Vymazat
    3. Děkuji mnohokrát! a zákaznická linka byla na území ČR?

      Vymazat
    4. A platila jste ten první "dárkový balíček"? Nebo jste ho jen vrátila a nic neplatila?

      Vymazat
    5. Dobrý den, linka byla normálně v čr a platila jsem těch 149 Kč.:-)

      Vymazat
  5. Moje maminka také nalítla, takže teď s hrůzou čekáme. Čert vem těch 149 korun, hlavně, aby se nám podařilo zrušit další odběr. Maminka je z toho podvodu celá na nervy. Musím ji uklidňovat, že se to vyřeší, ale sama se obávám. Katy mě trochu uklidnila, snad budeme mít také možnost zavolat na zákaznickou linku a vše ukončit. Katy, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, nebojte, opravdu jsem neměla problém se zrušením, tak to určitě vyjde i Vám.:-) a alespoň máte, jako já, ponaučení pro příště. P.S. budopu vám nabízet nějaký jiný druh tak hnedka odmítněte..:-))))

      Vymazat
  6. Ahoj, chtela jsem se zeptat, zhruba po jake době vam ta zasilka dorazila? Jsem z toho uplne na nervy, je uz mesic po a nic mi nepřišlo. Chci to totiz okamzite všechno zrusit a doresit. Mate nekdo to cislo na tu zakaznickou linku? Nevim, jestli mi to vubec prijde. Bojim se, aby me pak neobvinili z toho, ze jim dluzim, i když mi doted nic nedorazilo. Dekuju vam za kazdou radu. Opet Aneta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, mě to přišlo docela pozdě, rozhodně ne za dva týdny jak mi paní tvrdila ale asi až za 4-5 týdnů, ale splatnost faktury byla OK, nebojte se:-) číslo na linku už bohužel nemám:(

      Vymazat
  7. Ja jsem take naletěl čekám na holici strojek a tak jsem opatrrý stálo se,asi jsem měl tmu stydím se.Uvidím jak to dopadne ale zaplatím. Budu chtít vymazat z databáze moje inicialy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, aspoň máte ponaučení pro příště jako já :-)

      Vymazat
  8. Dobrý den, jen jsem Vám chtěla říct, že jtato fitma je pouze náhraškou za opravdovou EASY SHAVE. Z easy shave jsem si objednavala to samé za stejnou cenu ale ze Švýcarska. a Musím říct že jsem nadměrně spokojená. tak jen aby jste věděli že pokud Vám bude volat EASY SHAVE takse nemusíte bát, je to opravdu v pořádku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to jsem vůbec nevěděla, děkuji moc za info!!!:-)

      Vymazat
    2. Ale když si přečtete smluvní podmínky, tak je zde uvedeno, že jejich firma(westerfield- good shave) je taky ve Švýcarsku. Myslíte si, že je to mylná informace?

      Vymazat
  9. Taky jsem naletěl. Dnes asi po měsíci mi strojek přišel, tak jsem zavolal na zákaznickou linku a vše je v pořádku. Je to zrušené a už snad nic chodit nebude..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že jste se dovolal také hned... mě už nic nepřišlo, naštěstí.:-)

      Vymazat
  10. Platila jste hotově nebo převodem?

    OdpovědětVymazat
  11. Dobry den prosim o pomoc. Take jsem naletel. Moje maminka ktera mi po Vanocich hlidala byt protoze jsem jela pryc strojek vybrala ze schrank. Jenze ho nekam zalozila a slozenku zasantrocila a harm do ted nic nezaplatila. muze mi nekdo na tu firmu poslat kontakt at se s nimi muzu nejak domluvit. Moc dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, ráda bych Vám poslal číslo ,ale bohužel já už ho dávno nemám:( a ani nevím kde hledat, na internetu jsem je totiž nenasla..:(

      Vymazat
    2. 227 191 219. Mně pro jistotu strojek neposlali vůbec, až břity, který se teda daj nasadit i na jiný holítka (ale po jednom použití se můžou vyhodit), takže jsem dostala ty náhradní břity a upomínku s pokutou z prodlení za strojek, kterej mi ani nepřišel.

      Vymazat
    3. Mně to hodil pošťák přes plot, když jsem nebyl zrovna doma, takže to na zemi nějakou dobu leželo. Hned, jak jsem se to dozvěděl, mě napadlo, že kdyby si to někdo prostě vzal, tak mi za chvíli budou chodit upomínky s tím, že jim dlužím peníze.
      Když mi paní volala a nabízela holítko, ptal jsem se, jestli to není Flexi Front, protože od nich jsem dostával břity celkem dlouho, než jsem to zrušil. Břity jsou za tu cenu OK, ale žádný zázrak. No ale na těch mých pár chlupů na bradě to stačí. Paní mě ubezpečovala, že to rozhodně není nic jako Flexi Front, že je to švýcarský, velmi kvalitní produkt. Když balíček přišel, strojek byl podstatně horší kvality (materiál, zpracování), než Flexi Front, a břit byl naprosto identický.
      Ihned jsem volal na číslo uvedené na faktuře, hned jsem se dovolal. Paní se mě jenom zeptala na zákaznické číslo a řekla, že mám tedy zasílání zrušeno, hovor netrval ani minutu.
      Uvidím, snad už skutečně nic nepřijde. Tohle bylo naposled, co jsem se nechal napálit, vždycky doufám, že tentokrát to bude skutečně kvalitnější, než minule, ale už jsem se snad dostatečně poučil, že přes telefon se nikdy nic kvalitního neprodává.

      Vymazat
  12. Dobry den muzete mi prosim nekdo poslat kontakt na firmu good shave mamka mi zasantrocila slozenku I strojek a ja jeste nic nezaplatila.Dekuji

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den zavolejte na zákaznický servis 227 191 219 budou chtít vaše zákaznické číslo,ale když nemáte složenku tak to bude horší.Potom záleží jen na domluvě s operátorkou. Mi to vyšlo po prvním telefonátu dalšího mi nic nepřišlo.Přejí dobré pořízení.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den,

    asi před týdnem jsem se nechala nachytat také. Teď už jen čekám na balíček do schránky a doufám, že se potom úspěšně dovolám na tu jejich zákaznickou linku a další zásilky zruším! Jsem absolutně nenapravitelná, jelikož něco podobného se mi stalo už před pár lety, také s takovýmto strojkem, ale vše šlo po obdržení zrušit. A nejlepší na tom všem je, že dnes mi volali opět na mé druhé tel. číslo a opět stejná písnička, tak už jsem je stopla a řekla, že nemám zájem. Těch 149,- Kč oželím, ale snad už od nich pak bude pokoj. Můžu se zeptat. Po telefonickém zrušení dalších zásilek už vám nic nepřišlo ani vás nekontaktovali s nabídkou na další produkt nebo vám nepřišlo opět něco do schránky? Děkuji za odpověď.
    Alík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Alíku,
      po zrusení už mi opravdu nic nepřislo a už mi ani nikdy nevolali:-) Hezký večer,
      Katy

      Vymazat
  15. Taky jsem se nechala blbec nachytat. Je to cca 3 týdny a zatím nic nepřišlo. Chystám se to zrušit hned, jak to dorazí, ale zatím nic, tak snad to přijde, ať to můžu zaplatit a zrušit.

    OdpovědětVymazat
  16. Dnes se mi stalo to samé. Já trubka si přečetla recenze až po tom, co jsem s nimi uzavřela ústní smlouvu. Za 3 týdny by ten zázrak měl přijít a pak s nimi okamžitě ruším to jejich "předplatné" o které jsem ani nestála. Jen teď řeším, jestli jim poslat odstoupení od smlouvy písemně, nebo to stačí po telefonu. Právně se prý ústní smlouva ruší písemně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, mě stačilo zavolat a říct že už nic nechci a rusím smlouvu a už mi nikdy noc nepřislo ;) :-) přeji hodně stěstí!:-) hlavně nevyhoďte složenku s Vasim zákaznickým číslem...:-)

      Vymazat
  17. Dobrý den taky jsem po telefonickém rozhovoru tento zázrak objednala a nejsme s tím moc spokojená,čekala jsem lepší vzhled a ani moc neholí,prý se ani nepořežete,což mě se povedlo...okamžitě ruším objednávku

    OdpovědětVymazat
  18. Dobry den taky jsem pred chvili dotelefonovala s touto uzasnou jak ctu firmickou!Ja se az po telefonu tloukla do hlavy proc jsem to vlastne objednala ten strojek?!A kdyz tady ctu tyto diskuse o tom jaky to je smejd a jak s lidma jednaji,ze se jim neda hnedka dovolat coz jsem taky pred chvili zkousela a nic.Takze co ted?prosim cekat az mi dojde?Cena uvedli v telefone jen postovne a balne 89 kc.Tak nevim zda hnedka volat a odstoupit?To mi jeste nabizeli i nejake ponozky z babusoveho vlakna tak tez za tu cenu balneho a postovneho.Ale to jsem odmitla.Pak take o tom,ze mi budou pak posilat ty nahradni hlavice a pry az mi to dojde lze odstoupit od obednavky.Ja jen doufam,ze kdyz to s nimi hnedka zrusim i tu prvni objednavku tak ze uz mne dal otravovat nebudou.Jsem fakt asi jelitko,ze sjme neco takoveho objednala :-(.Dekuji za radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, já bych dále volala a pokud by se Vám nepodařilo dovolat tak v tom balíčku mi přisla složenka a také mé zákaznické číslo + číslo na zákaznikou linku a tam jsem to úspěsně zruušila. První balíček jsem ovšem zaplatit musela. Nyní je to už velice dlouho a už mi nikdy nic nepřišlo.:-)K.

      Vymazat
  19. Dobrý den,
    tak to máte štěstí, že už vám nikdy nevolali ani nic nepřišlo. Strojek jsem taky zaplatila a vše relativně v pohodě zrušila, ale dnes mi volali znovu a nabízeli jakési spodní prádlo. Než paní stihla domluvit, řekla jsem, že nic nechci a ona ihned zavěsila. Takže jsem ani nestihla říct, že chci aby mě odstranili ze seznamu. Doufám, že mi nic nepřijde, a že mi takto nebudou volat každý druhý měsíc.

    OdpovědětVymazat
  20. I my jsme naletěli nebyli to břity ale nám vnutili trencle stejný příběch stím že rovnou nám poslali at zaplatíme plnou částku i když to měl být dárek a pak za pár dn§ů dorazila faktura jen na poštovné ale pozor včetně upomínky za nezaplacení takže jsem zaplatila o 60kč, navíc a poslala jim výpovědní dopis že už od nich nic nechci a že mi dluží za upomínku kterouz mi naúčtovali neoprávněně,tak čekám jestli my šmejdi ještě něco pošlou,trvala jsem na písemném potvrzení,že přijali mé odstoupení.Také jsem vyléčena...

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, mě taky volali minulý týden. Normálně říkám, že nic nechci atd. Teď jsem byla rozespala a je před vánocemi, tak jsem si říkala, že udělam těm lidem radost s objednávkou. Ještě mi nic nepřislo. Už teď se toho děsím. Nicméně jsem se zeptala na web, kde jsou i všechny kontakty, takže tady je https://www.westerfield.ch/index.php Teď jen doufám, že půjde všechno pěkně storonovat. Nová cena je teď 99,-

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, Tak mi včera také volali. Až po položení telefonu mi došlo, co jsem vlastně udělala. Nikdy na nic takového nekývnu, ale asi jsem byla nějak mimo nebo nevím... asi po půl hodině čtení zkušeností ostatních jsem se rozhodla, že tam zavolám a vše zruším, že jsem si to rozmyslela a že nic poslat nechci. Načež mi bylo řečeno dosti nepříjemnou paní, že to můžu zrušit až po tom, co mi ten balíček přijde, tak teď budu trnout, jestli ten balíček dorazí. Jsem z toho dost nervózní. Naštěstí jste mě trochu uklidnili, že to zrušení není tak těžké :)

    OdpovědětVymazat
  23. Zdravím,
    dnes mi taky zavolala slečna nabízející strojek ze Švýcarska, s tím, že je to dárek za spolupráci na anketě, na kterou jsem jim odpovídala. Vzhledem k tomu, že jsem v poslední době opravdu odpovídala na dvě ankety (na jednu osobně v obchodním centru a na jednu online), to zpočátku kliklo (pak mi došlo, že odpovědi byly anonymní). Měl to být dárek jen se zaplacením poštovného 99 kč (zlepšili strategii). Naštěstí jsem si během diktování jména hned našla na internetu tuto recenzi a objednávku nedokončila. Takže velice děkuji za záchranu. Jinak pro ostatní - pokud nechcete, aby Vám dál volali stačí jim do telefonu říct, že nesouhlasíte se zpracováváním vašich osobních údajů (pro účely marketingu a jiné) a že si to nahráváte, popřípadě si to opravdu nahrát. :) A pro ty, co si strojek náhodou objednali a ještě jim nebyl doručen, nebo ho ještě nerozbalili, stačí jim zavolat a říct, že odstupujete od smlouvy- pak pošlete balíček zpět a oni Vám dle zákona musí proplatit poštovné a vrátit cenu výrobku.

    s pozdravem a díky,
    J.

    OdpovědětVymazat
  24. Dobry den, take jsem asi naletel a objednal si vzorek strojku za symbolickou cenu postovneho 89 Kč,-. Měl bych dotaz, zda balík zasílají kurýrem nebo Českou poštou. Předem děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  25. "Dárek" teď nabízí za 89,- (přebíral to ale táta, když jsem nebyla doma, ale na složence je 99), paní mi v telefonu slibovala tři náhradní hlavice, tak jsem si řekla, že to zkusím (došla jedna).. jsem blbá :)
    Platili jste při převzetí, nebo pak složenkou?

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý den,
    taky jsem jedna z těch, co naletěla. Smlouvu jsem uzavřela ústně po telefonu. Hned na to jsem se šla mrknout na google, jaké má tento holící strojek ohlasy. Po přečtění této diskuse jsem ihned volala zákaznickou linku, aby mi zrušili objednávku. Volala jsem 3x pokaždé s jiným operátorem (1 říkal, že to nejde, 2. že to jde a 3. že možná)a zjišťovala své možnosti vrácení. Nakonec mi zákaznický servis zavolal zpět, že objednávka je zrušena a žádný holící strojek mi do schránky nepřijde.
    Takže jestli patříte také mezi ty, kteří naletěli a čtete toto info těsně po uzavření smlouvy, zavolejte na zákaznický servis a domáhejte se zrušení objednávky, i kdyby Vám říkali, že už to nejde!
    Snad se Vám podaří objednávku zrušit, jako mě!

    OdpovědětVymazat
  27. Koukám že nás je tady více takových já se také nechala nachytat ale stalo mě to 129,- hnedka zítra to zruším.Ale čekala jsem více.Noco žiletky jak se říká jednorázovky to jístí.

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den, taky jsem se nechala nachytat. Stejný přístup jak k ostatním. Volala paní, vybavovala se semnou strašně dlouho, tak že mě svou vlezlostí až přesvědčila o odebírání toho strojku. Dnes mi přišel, vypadá jako obyčejné holítko od vietnamce za pár korun. Dnes jsem volala na zákaznické číslo, nikdo se neozval. Takže to budu řešit tak, že zajdu na poštu až balíčky z té adresy posílají zpátky s tím, že je to nevyžádaný balík tak uvidíme. Potkat tu paní tak ji nakopu prdel.

    OdpovědětVymazat
  29. Mě totiž taky volali kdysi na holítka pro muže FlexiFront (podobně firma COURLUX), teď pro změnu zase prodejce Westerfield.cz
    Odmítl jsem nabídku už v průběhu telefonu. Třeba oholí, ale mám pocit, že si něco podobně průměrného můžu koupit v drogérce. Schválně si aspoň udělám průzkum trhu.

    OdpovědětVymazat
  30. Jsem další, která naletěla. Opravdu téměř neholí.Připadám si jako oškubaná a ne oholená.Drahé i zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  31. Jsem další, která naletěla. Opravdu téměř neholí.Připadám si jako oškubaná a ne oholená.Drahé i zadarmo.

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014