pondělí 15. října 2012

Golden Rose: Pretty color 143

Ahojky!

   Dneska mám pro Vás jen takovou maličkost v podobě laku Golden Rose řada Pretty color odstín číslo 143. Laků Golden Rose se několik v mé sbírce najde a vždy jsem s nimi byla spokojená a chystám se na nákup dalších odstínů. Dají se koupit ve větších obchodních domech.
   Minilak č. 143 mě zaujal již na první pohled a tak jsem neodolala a musela si ho koupit. Obsah laku je 5ml, přiznám se, že vzhledem ke krásné barvičce bych uvítala i větší objem. Lakuje se velmi dobře. Štěteček je klasický a malý, což mě naprosto vyhovuje. Lak kryje ve 2vrstvách. Výdrž je u mě 4 dny bez nadlaku a týden s Better than gel nails top sealer od Essence. A co se týče barvičky, je úžasná. Vypadá vždy jinak podle druhu světla, bohužel foťák to nedokázal dostatečně zachytit. Už tedˇvím, že tento lak budu kupovat znovu a znovu:-D.



A co vy, máte zkušenost s laky Golden Rose? A jaké odstíny se jsou Vaše oblíbené?
Kráný zbytek včera,
Pája:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014