úterý 2. října 2012

Pozor pozor - Catrice a Essence za poloviční ceny!

Zdravím!

Nejprve bych se chtěla omluvit za nás obě - mě i Páju za menší odmlku. Mě začala škola 17.9. a Páji o týden později a teda musím říct, že u nás to je teda docela náročný semestr, alespoň pro mne. Máme samé počítací předměty snad jenom kromě Angličtiny a Biochemie a chemie - i když tam taky člověk musí pořádně nažhavit mozek.:) Myslím, že pracující lidé nebo studenti ví, o čem mluvím. Zkrátka je těžké se dostat zpátky do toho cyklu učení=))) A když k tomu přidáte ještě brigádu a koníčky tak už vám moc času nezbyde.

Nemyslete si ale, že zahálíme!!! Například já jsem si koupila dva laky na nehty od Essence, které se Vám chystám ukázat, dále kérmovou tvářenko-puso růž (nevím jak jinak to česky popsat =))), pár věcí opět z AVONu, určitě zase udělám video na nákupy v měsíci září. Přibyla mi také tři trička a podprsenka. Na všechno se vrhnu pěkně o víkendu. Foťák má totiž momentánlně sestra (zrovna když třeba mám čas udělat článek). Takže určitě se máte na co těšit.

A teď už k samotnému článku - nevím, možná tuto internetovou adresu znáte, ale já ji objevila teprve teď - jedná se o www.babybaby.cz . No a mimo jiné tam je i kosmetika Catrice, která se třeba v Ostravě v kamenném obchodě neprodává a dále tam je  i kosmetika Essence. Ale co je nejůžasnější - mají zde výprodej obou dvou značek a ceny jsou opravdu poloviční!
Najdete tam např.:
  • úžasné staré laky na nehty essence Colour & Go za nějakých 13Kč (ZDE). 
  • monostíny, které já osobně nemám, ale slyšela jsem na ně chválu za 36Kč (ZDE)
  • kajalovou tužku na oči za 14Kč (ZDE)
  • A dokonce dárkové sady - například TADY -13ks výrobků + taštička za 278Kč. Dárkových tašek tam je více, tak koukněte.
Myslím, že by se Vám tohle mohlo hodit, protože se pomalu a jistě bíží Vánoce a toto jsou opravdu směšné ceny. Mimochodem, můžete zde koupit i dokonce celé limitované edice:)

Takže se mějte krásně, přeji nádherný večer a těšte se na Víkendové články!:)
Katy


Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014