úterý 23. října 2012

Host na blogu - Suzie - Oční linky

Zdravím Vás všechny!
Dneska tady mám video, které natočila má sestra Zuzka na mé požádání - s linkama jí to totiž perfektně jde. Toto video je spíše takové obecné s jedním typem linek, které můžete vyzkoušet.

Takže buďte shovívaví a dejte vědět, jestli byste chtěli další linkové video (sestra jich má hodně v zásobě).



Takže přejeme krásný večer,
Katy a Suzie

P.S. Nezapomeňte na soutěž, která právě probíhá na našem blogu!!! Pro více informací o soutěži klikněte zde.

2 komentáře:

  1. Ahoj, skvělé video, linky krásné. Já osobně mám zájem o další linkové video, jelikož s linkami "bojuji" a ještě to nemám moc v ruce (což je špatné, protože mi sluší a musí mi je vždycky namalovat někdo jiný :D). Takže díky a bude se těšit na příští video. Ája :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Suzie určitě další video udělá...:) děkujeme moc za pochvaly, Zu má radost!!!:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014