sobota 27. října 2012

Nákupy Garnier

Ahojky!

   Dneska en opravdu krátký článeček o mých nákupech. Nedávno byla v Rossmannu akce na Garnier výrobky. Když nakoupíte za 150 Kč, tak 50 Kč u pokladny odečtou a a nad 300 vám odečtou 100. Jelikož já značku Garnier miluju a jejich šampony si kupuji znovu a znovu, musela jsem této akce využít.
  

   Jako první jsem do košíku musela dát laky na vlasy, které mám moc ráda já i moje mamka. Laky se dají koupit ve slevě za 50 Kč. Jelikož moje vlasy jsou trošku kudrnaté, po vyžehlení si je musím zalakovat a  tento lak mi vlasy neslepí a vlasy opravdu drží rovné po dobu, kterou potřebuji. Vyzkoušela jsem více značek laků, ale u každého jsem měla problém s maštěním. Musela jsem si často mýt hlavu, protože mi laky mastily vlasy, ale u Garnier laku se mi to nestává. A velké plus je i vůně, která je příjemná a nevtíravá.
   Šampon na barvené vlasy Color resist je můj oblíbenec. Přibližně před rokem jsem si svoje blond vlasy obarvila na hnědo a hledala jsem šampon, který by mi pomohl udržet barvu delší dobu. Po Color resist se mi barva opravdu tak rychle nevymývá a zároveň mám vlasy zdravé a krásně lesklé. Šampon si kupuji znovu a znovu a funguje stále.
   Chtěla jsem vyzkoušet i nějaké pro mě nové výrobky. Vybrala jsem si peeling Garnier Pure Active Fruit Energy a krém na pleť essentials na smíšenou pleť. Výrobky se snažím intenzivně používat a brzo se můžete těšit na jejich recenzi:-).
Přeji krásný, i když propršený víkend.
Pája:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014