středa 24. října 2012

Recenze - Luxusní obnovující pleťový hydratační krém s výtažky z černého kaviáru

Zdravím!

Dnes tady pro Vás mám recenzi na nový pleťový krém od AVONu z nové řady Planet SPA, který jsem dostala právě ke zrecenzování. Recenzi píši až teď, protože jsem ho chtěla nějakou tu dobu vyzkoušet, aby to co napíši bylo trošku objektivní. Tak tedy - pojďme na to!!!=)


Tento krém je novinkou v kampani č.15, najdete jej na dvoustraně 152 a 153. Sám o sobě stojí 199 Kč, v sadě tří výrobků pak 299 Kč, což je super cena. Kdybyste se chtěli kouknout přímo na katalog, můžete ZDE. Krém má 75 ml, což není ani málo ani moc vzhledem k ostatním krémům.
 Podívejme se nejdříve na to, co o něm píše AVON:

  • Redukuje viditelnost vrásek, dodává pleti mladistvý a obnovený vzhled
  • Kaviár je sofistikovaným pokrmem, který vždy představoval symbol luxusu. Výtažky z černého kaviáru dodávají pleti tu nejlepší péči. Černý kaviár je bohatý na nenasycené mastné kyseliny, aminokyseliny a vitamíny a pomáhá regenerovat, vyživovat a posilovat pleť a obnovovat tak její mladistvý vzhled.
A teď mé postřehy a zkušenosti

Krém přišel zabalený v hezké černé krabičce, jak můžete vidět na fotce. Na obalu je zlato-bílé písmo, což se mi moc líbí. Samotný krém je pak v plastovém pudlíčku. Kdyby byl ve skleněném, tak mi to přijde ještě o něco více luxusnější, na stranu druhou ale alespoň není těžký a není problém si ho brát na cesty.


Po otevření jsem si automaticky jako vždy přičuchla a musím říct, že tento krém voní naprosto božsky. Strašně ráda se s ním tím pádem krémuju..:))) Na obalu je napsáno, že se krém používá vždy večer poté, co si řádně vyčistíte pleť. Tak to také dělám. První, čeho jsem si všimla po aplikaci bylo to, že se mi najednou neleskla pleť. O tomto účinku nikde nepíší, ale opravdu mi to pleť zmatnilo. V poslední době mám pleť trošku mastnější než obvykle, hlavně v T-zóně a u brady. Po nakrémování se pleť neleskla, což je super. Jinak mám pleť normální - ani ne suchou a ani ne přemastěnou (abyste věděli - na každou pleť samozřejmě krém působí jinak). Co se týká redukovanosti vrásek - tak to nemohu posoudit, je mi 20 a vrásky zatím naštěstí žádné nemám=). Krém je takový perleťový, snadno se vstřebává a stačí ho malinko. Po vstřebání nemám pocit "masky".

No a co se týká toho luxusu - ano, to je pravda=) Kaviár miluji a už je to pěkně dlouho, co jsem ho měla.


Celkově bych tomuto krému dala jedničku s hvězdičkou, musím říct, že je to zatím jednička mezi krémy na pleť, které jsem od Avonu vyzkoušela.
Takže tolik o tomto novém krému, máte-li s ním také zkušenosti, nebo máte-li nějaké otázky, nebojte se napsat do komentářů=)

Krásný večer,
Katy


Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014