neděle 21. října 2012

Recenze na řasenky z drogérie

Ahojky!

   Dneska pro vás mám rezenci na 3 levnější řasenky z běžné drogérie a 1 řasenku od Oriflame. Svého favorita v řasenkách mám již dlouho a to Super shock od AVONu. Katy nedávno řasenky od AVONu recenzovala, můžete se mrknout zde. Super shock mi nedávno vyschla, tak jsem se rozhodla najít stejně dobrou řasenku v drogérii.
 Bez řasenky
                                             

1. Wonder lash intense mascara - Oriflame (229 Kč)

   Řasenku je můj jediný produkt od této značky. Je v elegantním úzkém obalu, který se dá snadno utřít, což je pro mě plus. Nesnáším upatlaný obal od řasenky. Kartáček je umělý a úzký a jedna strana má delší štětinky a druhá krátké, jak můžete vidět na fotce. Vím, že tato řasenka je velmi oblíbená, ale na moje řasy se nehodí. Kartáček je na mě příliš uzký a řasenka mi slepuje řasy, i když jsem zkoušla kombinaci krátká strana a pak dlouhá a naopak. Velký klad této řasenky je, že stačí jen trochu přetřít a krásně barví i na mých světlých řasách.




 


2. Pump up lash - Miss sporty (89 Kč)

   Řasenku mám ve voděodolné verzi a dostala jsem ji jako dárek od své kamarádky:-). Na řasenkách miss sporty se mi líbí barevnost balení a tvar. Kartáček je velice zvláštní a větší. Štětinky má různě umístěné. Nevýhodou této řasenky je, že se na kartáček chytá hodně barvy a je potřeba ho před malování otřít, tudíž přicházíte o část produktu a dříve vám dojde. Maluje uspokojivě, je potřeba řasy vícekrát přetřít. Voděodolnost jsem neměla moc možnost vyzkoušet, protože k vodě se zásadně nemaluji. Malý testík jsem však provedla a řasenka podle mě uspěla a držela.
  



3. Extra WOW lash - Rimmel (99 Kč)

   Obal je jednoduchý a praktický do kabelky. Řasenka má klasický kartáček, který je pravidelný. Zezačátku se na kartáček chytalo moc barvy a byl potřeba otřít, postupně to je lepší a řasenka dělá i hezčí řasy. Řasenku jsem koupila ze zvědavosti při likvidaci drogerie shlecker a velice mě překvapila. Přestože vypadá obyčejně, udělá mnohem hezčí řasy než některé o dost dražší řasenky. Určitě se nebudu bránit opětovné koupi.




 4. Magnum - Dermacol (199 Kč)

   Obal řasenky se mi nelíbí ani tvarem, ani barvou. Obal se snadno ušpiní a vše je vidět. Kartáček je klasický, pravidelný a větší, což by mi vyhovovala, kdyby se na něj nechytalo tolik barvy, musím ho otírat a to mám řasenku přes půl roku. Z této řasenky nejsem nadšená a znovu bych si ji nekoupila.




Hodnocení: 
1. Extra WOW lash - Rimmel
2. Pump up lash - Miss sporty
3. Wonder lash intense - Oriflame
4. Magnum - Dermacol
Favoritem tedy pro mě i nadále zůstala Super shock od AVONu:-).

A jaké řasenky z drogérie máte rádi vy?
Pěkný nedělní večer,
Pája :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014