úterý 16. října 2012

Recenze - Ultra Colour Rich Rubies a Balzám s broskví a bavlnou

Zdravím!!!

Jsem zde v toto upršené úterý s další recenzí, tenktokrát se podíváme na rtěnku Ultra colour rich rubies a Balzám na rty s broskví a bavlnou. Oboje jsem dostala od AVONu ke zrecenzování, jak jste mohli vidět a číst na blogu. =).

Ultra Colour Rich Rubies


Jak vidíte na fotce z katalogu, tato rtěnka je novinkou a to v kampani 15.

Jak ji popisuje AVON:

  • "Dopřejte svým rtům bohatou baru s rubínovým leskem pro žhavý módní vzhled."
  • " Dodává rtům bohatý, zářivý třpyt."
  • " Složení s vitaminem E a jojobou hydratuje a zjemňuje."
  • "Poskytuje střední až plné krytí."
A co na to říkám já?

Rtěnka dostanete zabalenou v černém obalu. Po sejmutí vnějšího obalu jsem byla fascinována nádherným obalem samotné rtěnky - přechází směrem nahoru a dolů z černé do vínové barvy, je to opravdu nádhera, takže už jen pohled na rtěnku dodává pocit luxusu. Když rtěnku otevřete všimnete si vyrytého loga AVON na ní, což není nic neobvyklého. Rtěnka má 3,6g, což je opět klasická gramáž rtěnek od AVONu a stojí 139 Kč. Takže v tomto nic nového. Co se týká krytí tak na mých rtech kryje dost dobře. Stačí nanést 2 vrstvy a máte rty "jako malované". Rty po rtěnce nemám vysušené, jsou opravdu jemné - jako kdybych použila nějaký balzám na rty. A třpyt? Ten je řekla bych tak akorát, hodně mi vyhovuje, že zde nejsou třpytečky všech barev ale vše se třpytí červeno-růžově - zkrátka v barvě rtěnky a rubínů. Na večer stačí rtěnku přejet ještě průhledným leskem a rázem budete mít neodolatelné rty. Na závěr bych chtěla říct, že rtěnka vydrží průměrně, neřekla bych, že nějak extra dlouho.

Ke zrecenzování jsem dostala odstín Imperial pink, celkem si můžete vybrat z šesti odstínů. Musím říct, že mi tento odstín naprosto padl, všichni mi říkají, že mi sluší. A sluší mimo jiné třeba i mé babičce, která není taková bledule jako jsem já=).


Co se týká podobnosti odstínu v realitě a odstínu v katalogu, tentokrát to teda moc nesedí - posuďte sami (fotka je sice jakoby zastřená, ale dneska se mi to nějak kvůli počasí nedařilo fotit, leč ty barvy by byly zkrátka jenom více osvětlenější, ne jiné - barvy prostě nejsou zkreslené). Také to může být tímto: i když je odstín stejný tak může na každých rtech vypadat jinak.


Abych to shrnula, jsem s touto rtěnkou spokojená a konečně jsem našla odstín, ze kterého jsem nadšená. Já jsem sice více příznivkyně lesků na rty, ale tato rtěnka mne zkrátka oslovila.

Balzám na rty s broskví a bavlnou

No a protože je dobré  před a po použití rtěnky hydratovat, rozhodla jsem se, že Vám ihned hodím recenzi na další výrobek který jsem dostala a to na výše zmíněný balzám. Tento balzám je nejen na rty, ale celkově na suchá místa, kterých je většinou v zimě docela dost - alespoň u mě. Ať už to jsou lokty nebo omrzlé místa po cvočcích na kalhotách nebo rty.


Tento kelímek si můžete koupit v kampani č. 15 za 49 Kč, když si koupíte ještě jeden výrobek z katalogu. V dalším katalogu, už vánočním, stojí 89 Kč, takže si myslím, že je správný čas na to si ho objednat, protože rozdíl činí 40 Kč.
Kelímek má objem 15ml a já mohu říct, že mi vloni vydržel celou zimu. Měla jsem sice jinou verzi, ale ve výsledku je to podobné a má to stejný objem, takže se to může vzít v potaz. Tento balzám je s výtažky z broskve a s olejem ze semen bavlny, jak už napovídá název. Je bohatý na vitamíny A, C a E a má bohaté a jemné složení. Já ho nyní používám na rty a na nos - jeden den jsem dost smrkala a odřela jsem si jej kapesníkem. Nos mažu druhý den a suchá kůže je skoro pryč.

Nevím ,co více bych k tomuto balzámu řekla, někomu možná může vadit, že to je kelímek a ne tyčinka. Myslím, že by to s touto konzistencí tyčinka ani být nemohla. Kelímek je dost praktický - mě se právě vloni stalo, že jsem ho nechala v kabelce vedle lahve s horkým čajem a kapke se mi roztopil. Kdyby to bylo v tyčince tak by už ztratila svůj tvar. Takhle Vám to v kelímku ztuhne a nemusíte nic řešit...:)


Na závěr bych dodala, že je kelímek z řady Naturals. A v ní jsou další produkty na obličej s broskví, se kterými ale zatím zkušenost nemám.

Takže to je dnes vše, líbí se Vám rtěnka a kelímek? Máte s něčím z toho už zkušenost?
Přeji krásný zbytek dne
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014