středa 2. ledna 2013

Vyhodnocení kosmetického dotazníku

Zdravím!!!

Rok 2013 zahájíme článkem, respektive vyhodnocením kosmetického dotazníku, o jehož vyplnění jsem Vás prosila v loňském roce. Dotazníku se zúčastnilo celkem 56 lidí, z toho 2 muži, zbytek ženy. Není to má vysněná stovka, ale i tak Vám děkuji za Vaše odpovědi!=)  Ke každé otázce jsem napsala jak bych odpověděla já a jak by odpověděla Pája připojím až se s ní spojím a napíše mi odpovědi:) Článek je nakonec docela dlouhý, ale nebojte, to dělají hlavně ty grafy, nevím jak Vy ale já grafy miluju. Člověk v nich většinou ihned vidí to co potřebuje a jsou krásně barevné=))). Tak jsem si říkala, jak jsem článek dopsala, že ho rozdělím na dvě části, ale na stranu druhou byl to jeden dotazník, tak to nakonec nechávám tak, jak to je. Snad se Vám bude vyhodnocení líbit a třeba zjistíte něco nečekaného=)))



  • Na otázku č. 1 jsme si již odpověděli, vrhneme se na dvojku, kde vidíme, že nejvíce odpovídali lidé ve věku 15-20 let a těsně za nimi jsou lidé ve věku 20-25 let. Ani mne to nějak nepřekvapuje, abych řekla pravdu.:)





  • Jak vidno, kosmetiku používáte denně, tipla bych si, že člověk, který ji používá párkrát za měsíc je nejspíše chlap ( nic ve zlém) =))) Já používám kosmetiku také denně.



  • Co se týká nakupování, tak kamenné drogerie a dealeři kosmetiky vedou. U mne to je taky tak, sice už jsem objednávala i z internetu, ale neobjednávám tak často a když už tak ne jenom po sebe. Radši si zajdu do obchodu, kde si to ošahám.:)) A v lékárně jsem kosmetiku nenakupovala ještě vůbec (kromě mastiček proti zánětům atd.)



  • Ke střídání značky výrobků nemám co říct, osobně neznám člověka, který by užíval celý život jen ten a ten šampon a ten a ten pleťový krém:). Nicméně nás zajímaly Vaše odpovědi, ze kterých jsme vyčetly, že třetina z Vás kosmetiku nějak nestřídá.... teď mne napadá další otázka - proč ji nestřídáte? protože sami nechcete nebo používáte to, co koupí rodiče?:) Pište do komentářů:)
  • A máme tady další kapitolu a to vůně. Z dotázaných je nepoužívají dva lidé. Já si osobně myslím, že vůně je takový základ..... nemusíte vonět jako parfumerie, právěže čeho je moc toho je moc, ale vždycky Vás zaujme člověk ,který voní, a to ať příjemně nebo nepříjemně. Jen si uvědomte, kolikrát jste se otočili za člověkem, který Vám na ulici zavoněl?:)
  • Co se týká pořizování vůní, tak já osobně si vůně kupuji  sama. Je velice těžké někomu kupovat vůni když ho neznáte, proto ani nedávám vůně jako dárky. Maximálně odhadnu přítele, mamku, možná sestru a to je vše.:))) Chcete-li darovat vůni, zvolila bych radši dárkový poukaz.:)





  • Nejvíce z Vás je ochotno utratit za vůni 500-1000 Kč. Já bych klidně utratila více, kdybych na to za á měla a za bé by mne musela vůně dooost zaujmout. Na stranu druhou mi někdy přijde opravdu zbytečné kupovat parfém který je drahý jen kvůli známé značky. Kvalitní parfém můžete určitě koupit i za lepší cenu...jen to prostě nebude např. ten Chanel No.5, který jsem si mimochodem nechala v parfumerii stříknout a teda.... no, všem to smrdí, mě to trošku voní.... ono se není čemu divit, opravdu to má mýdlový základ takže to tak prostě voní.
  • Kosmetiku nakupujete jednak s tím že víte, co chcete a jednak i stylem "když mě něco zaujme, vezmu to.". Já nakupuji také tak:))

  • Nejvíce odpovídalo brunetek, za nimi jsou blondýnky, dále černovlásky a pak zrzky. Přesně takhle jsem to očekávala:). Já jsem se ke své barvě vlasů už vyjadřovala - když jsem se narodila, měla jsem vlasy medové, nyní je mám světle hnědé se zrzavým nádechem.
  • Vlasy si barvíte nejčastěji na odstín jiný, než jsou Vaše vlasy. Upřímně, nevím, proč bych si měla barvit vlasy na stejný odstín jako jsou moje, pokud nemám šediny,  ale jde vidět, že to někteří děláte.:)





  • Navzdory velkému boomu pěnových barev dáváte přednost barvám v tubě, za nimi jsou šampony, pak pěnové barvy a nakonec hena. Jedna slečna/paní dodala: " K otázce ohledně barvám.. Chybí tam fyzikální barvivo - přeliv, který jako kadeřnice doporučuju všem ženám a a dívkám BEZ šedin" Omlouvám se, na tohle jsem opravdu zapomněla, příště na to budu myslet.
  • Co se týká barvení u kadeřníka tak je to tak půl na půl i když mírně převažuje názor, že je zbytečné za to platit. Ono všechno má svá plus a mínus. Kadeřnice Vám to namíchá podle Vašich vlasů, ví jak na to, ví jak Vám vlasy nezničit a má opravdu kvalitní barvy. Na stranu druhou pokavaď nemáte dost financí, jste prostě nahraní a vede Vás to k domácímu barvení. Já jsem byla u kadeřnice jen jednou a to ještě na melír. Na barvení ne. Jinak se chodím pravidelně stříhat:)



  • Mechanický strojek na holení vede! Já mám Gilette Mach 3 a jsem naprosto spokojená!
  • Kosmetika patří mezi Vaše nejčastější dárky z poloviny. Já ji daruji docela často, je to takový univerzál, když už nevíte, co koupit:)))) Anebo i naopak, pokud se žena o takové věci zajímá, uděláte jí tím větší radost než třeba tričkem či pyžamem:)



  • Dekorativní kosmetiku nakupujeme opět v kamenných obchodech. Zbytek odpovědí snad není třeba komentovat, jen přidám ty mé: Nelíčím se denně, rozhodně nemusím být nalíčená vždy (musím mít na to náladu), umělé řasy používám ale ne moc často a líčit jsem se naučila sama zkoušením a podle návodů jak písemných tak později podle videí.






Nu a pak tu byly otázky, na něž jste odpovídali textově do políček.


  • Vaše nejoblíbenější tělová/pleťová kosmetika je jednoznačně Nivea, Ryor a Garnier. Dále se tam objevily Balea, Fleur de Santé, Eucerin, AVON, Ahava, Vichy, Bioderma, Yves Rocher... já používám AVON.
  • Co se týká kosmetiky dekorativní tak zde přehledně vede Dermacol. Od Dermacolu nic nemám, měla jsem lak na nehty a teda ten byl fakt skvělý a také se teď chystám na krajkovou tvářenku a také sypký pudr. Těsně za Dermacolem skončila Essence, nedivím se, mají docela fajn kosmetiku za slušné ceny. Ostatní tam byly tak pomálu - jako AVON, ELF, Bourjois, Rimmel London, Max Factor, MUA (Makeup academy), NYX, Catrice.
  • Výrobky,  na které si potrpíte u všech druhů kosmetik: odpovědi byly velice zmatené... někdo mi napsal řasenku do tělové kosmetiky a ne do dekorativní a tak je v tom zmatek, obecně jsem ale vyčetla, že nejvíce si potrpíte na dobrý kondicionér a šampon, u pleti na to aby krém byl příjemný Vaší pleti a u tělové kosmetiky na to stejné, aby byl příjemný a hlavně by hydratoval  nezanechával pocit suché pokožky. Některé odpovědi byly dokonce nevím..=))))
  • Ve Vaší dekorativní kosmetice nesmí jednoznačně chybět řasenka. V té mé také ne. 
  • Poslední otázka byla spíše taková informativní  - chtěli-li jste nám něco vzkázat, měli jste šanci. Děkuji za všdchny rady a tipy, všimli jste si maličkostí, kterých jsem si nevšimla (ono jak to čtete pořád dokola tak to pak už nevidíte). Našel se i jeden rýpal, nevím, kdo to byl, ale k tomu se dále vyjadřovat nebudu.=)


Dopadlo vyhodnocení tak jak jste očekávali??? Překvapilo Vás něco?
Přeji krásný večer,
Katy. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014