úterý 22. ledna 2013

Jak pečuji o svou pleť

Ahojky!

   Po dlouhé době konečně článek. Omlouvám se, že jsem se dlouho neozvala, ale je toho teď opravdu moc, zkouškové atd. navíc odjíždím na pár dní pryč kvůli škole, takže není vůbec čas psát. Ale Katy se vám to chystá všechno pěkně vysvětlit:-). Dneska jsem si pro vás připravila téma péče o pleť, protože si myslím, že s mrazy jaké jsou momentálně venku, je potřeba o pleť pořádně pečovat a hydratovat ji. Takže vám ukážu, jak o pleť v zimních měsících pečuji.

   Nejdůležitější u péče o pleť je znát svůj typ pleti. Někdo má typ sušší, někdo citlivou, normální, mastnou nebo smíšenou. Já mám pleť smíšenou, což jsou sušší až normální tváře a mastnější T-zóna. V zimě mám tváře opravdu suché a v létě zase spíš normální, proto je třeba se přizpůsobovat i ročnímu období a vybírat si podle toho přípravky na pleť. Hlavně se nebát zkoušet. Nebojte se, poznáte to, co vám sedí. A teď se vrhneme k těm, které pužívám já.

 Krok 1. - Odličovač

   Pokud se líčíte, základém péče o pleť je pokaždé se pořádně odlíčit. Chápu, že když příjdete ve 3 hodiny ráno z párty, tak se moc nechce, ale je třeba se překonat. Věřte mi, vaše pleť a řasy se vám odvděčí za to, že na ně pamatujete. Momentálně používám tyto odličovače:


    Na oči používám Calming eye make-up remover se zeleným čajem od značky Dermacol. Odličovač je pro všechny typy pleti, nijak nevoní a opravdu dobře odlíčí i voděodolnou řasenku. Vadí mi ale, že opravdu hodně vysušší oční okolí.
   Na zbytek obličeje používám Čistící a odličovací pleťové mléko od značky Amia. Pro mě příjemně voní, nevysušuje, avšak na voděodolné líčení je tenhle odličovač krátký, ale na odlíčení make-upu stačí. Značka Amia Dá se koupit v drogérii za pár korun.

   Krok 2. - Tonikum

   Po odlíčení je třeba pleť dočistit, jelikož vždy nějaké nečistoty zůstanou a nikdo z nás nechce, aby se nám na tváři druhý den vyjímal nějaký pupínek. Já používám tonikum, jelikož nemám problémy s akné a ani zvlášť citlivou pleť. Pokud máte problémy s akné, budle lepší na dočištění použít čistící vodu proti akné. A pro citlivější pleť jsou vhodné micerální vody, které se dají koupit v lékárně například od firmy Bioderma či Vichy.


 Pleť po odlíčení dočišťuju Čistícím pleťovým tonikem bez alkoholu od značky Amia. Parfemace by mohla někomu vadit, ale jinak nevysušuje a pleť hezky dočistí. Je to takový výrobek, který neurazí, ale taky přímo nenadchne. Představovala bych si ještě něco lepšího a tak zatím pátrám.

   Krok 3. - Čistící gely a peeling

   Nedávno jsme začala používat čistící gel a peeling. Gel používám téměř každé ráno a peeling jednou za 2 týdny, protože častěji mi spíš škodí než zlepšuje pleť. Používám řadu Pure Fruit Energy o které jsem již psala zde. Každému vyhovuje něco jiného, proto třeba zkoušet a najít si to své. Někdo peeling nemůže používat vůbec a někdo ho naopak může dávat na obličej denně atd. Exustují i takové ty připravky 3 v 1 kdy se to může používat jako čistič, peeling nebo maska.

   Krok 4. - Krémy

   Tohle je asi nejdůležitější část. Krém je potřeba používat a klidně i několikrát denně.


   Na čelo, nos a bradu používám od značky Garnier z řady Essentials krém Hydrating day care pro normální a smíšenou pleť. Na tváře od stejné znáčky vitamínový hydratační krém pro suchou pokožku. Oba krémy pěkně voní a na pleti jsou moc příjemné a pěkně hydratují. Nic negativního na nich nepozoruji.

   K vánocům jsem dostala krém od Oriflame Pure nature s borůvkou a levandulí.


   Tenhle krém absolutně báječně voní po borůvkách. Vím, že někomu by vůně přišla příliš chemická atd. ale já se prostě zamilovala. Krásně se roztírá a navíc na zimu je báječný. Dávám si ho na celý obličej a pleť mám krásně hebkou bez suchých míst. Prostě moje nová velká láska.

   Jelikož mám smíšenou pleť, občas se mi dost leskne čelo a mě to znervozňuje. Nakonec jsem si koupila matující krém od Baley, který pužívám buď jen tak přes den, nebo pod make up, když se nechci lesknout. Krém krásně matuje, voní po limetkách a je moc přijemný. Používám jen trošičku, takže jedno balení mám opravdu na dlouho. Četla jsem na něj spoustu pozitivních i negativních recenzí, pro mě je to ale velký pomocník.


   Krok 5. - Maska

   Dopřejte své pleti minimálně jednou za měsíc pořádnou masku a odpočinek. Můžete použít masky přirodní, které si vyrobíte sami nebo koupené. existuje spousta druhů masek a každá je na něco jiného.Čistící, hydratační atd. Hledejte podle toho, co od masky očekáváte a co preferujete. Já preferuji masky slupovací a čistící. Z vlastní zkušenosti nemůžu doporučit masky od značky Balea. Natekla jsem po nich, pálil a zčervenal mi celý obličej. Doporučit naopak můžu masky od značky Avon z řady Planet spa. Mám masku s levandulí a jasmínem, Krásně voní, snadno se sloupne a opravdu čistí.


Takhle pečuji o pleť já. A jak se staráte o svou pleť vy?
Krásný večer přeje,
Pája:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014