čtvrtek 10. ledna 2013

Plesový speciál I. video

Zdravím,
mám pro Vás avizovaný plesový speciál, díl první. O den dříve:) Snažila jsem se Vám v něm ukázat mé šaty, boty, kabáty, něco o nich říct, protože zkušenosti jsou to nejcennější co Vám mohu nabídnout (dá se říct) =)). Takže Vás upozorňuji, že to co říkám jsou mé zkušenosti a názory. Popřípadě to co je z etikety je opravdu z etikety:))) A ostatně na video o plesové etiketě se můžete těšit příště:)

Video je docela dlouhé, 32 minut, ale myslím, že jsem stihla vystihnout všechno přesně a bez nějakých velkých odboček, přece jen, plesy jsou krásná záležitost a nejde to shrnout do deseti vět. V případě jakýchkoliv dotazů ráda odpovím:)
Zároveň bych Vás chtěla vyzvat: Znáte nějaký dobrý obchod s plesovými šaty? Nebo obecně se šaty, doplňky, nebo třeba obchod, kde mají krásné boty na ples za dobrou cenu?:) Pokud ano, napište nám to prosím na náš FACEBOOK. Budeme rády za jakékoliv tipy:) Vlastně ta myšlenka, že bychom si dávaly echo, kde je co výhodně, nebo naopak kde máme špatné zkušenosti mi přijde fajn:)



Takže já teda doufám, že se Vám bude video líbit, nyní se du vrátit k Hydromechanice.
Přeji nádherné čtvrteční odpoledne!
Katy
P.S. Omlouvám se za zmačkanost modrých šatů, vytáhla jsem je ze skříně po roce a tlačil mne čas...:) Děkuji za pochopení!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014