středa 16. ledna 2013

Miss Studentka + můj příběh

Zdravím!

Dnes mám pro Vás možná trochu zvláštní zprávu:)))
Po nedorozumění s registrací a udělání nové registrace jsem konečně oficiálně v soutěži Miss Studentka.

Proč jsem se přihlásila? ... prostě mě to tak napadlo... na základce jsem už na jedné miss byla, na školní. Vyhrála jsem druhé místo (ano, měla jsem o deset kg méně) a pak jsem měla postoupit do regionálního kola. Tam jsem ale dobrovolně nešla, protože bych si musela zaplatit soustředění atd atd a já jsem zrovna měla mít závody s Next Aerobic Stylers a tam ten kostým také nebyl zrovna levný.... takže jsem si vybrala aerobic, čehož vůbec nelituji, protože jsme vyhráli první místo na ČR.:)

No a když jsem viděla tuto soutěž, že se spouští, řekla jsem si, že je načase, abychom ukázali, že i holky krev a mlíko jsou krásné! Když se podíváte do galerie, najdete tam spoustu krásných holek, ale většinou dost hubeňoooučkých, Nic proti nim nemám, spousta z nich se tak prostě narodila. Bohužel, v dnešním světě jsou jako ideály krásy představované holky, které jsou buď právě hubeňoučké, nebo vyloženě vychrtlé. A ostatní ať si trhnou. Pak se nestačíme divit, když slyšíme, že desetiletá slečna trpí anorexií. 


I já si něčím podobným prošla. V deváté třídě jsem hodně přibrala. Měla jsem 80 kg a hodně mne to trápilo. Navíc jsem se s mentální anorektičkou znala osobně a tak  mne začlo hlodat něco v hlavě... celý víkend jsem třeba jedla jenom jablka, pak jsem se přejedla, protože jsem měla hlad. A rázem jsem měla nahoře ještě více, než jsem za ten víkend shodila. Postupem času jsem ztrácela kamarády, protože jsem pořád jen mluvila o tom, jak jsem tlustá a hnusná. Až pak jednou jsem si řekla dost a zašla za mou obvodovou lékařkou ( s tímto nápadem přišla má maminka). Ta mi velice pomohla. Dala mi pár rad, pomohla mi s jídelníčkem a já pomalu začala hubnout. Nakonec jsem zhubla přes 10 kg a dodnes jsem za to paní doktorce vděčná! Zhubla jsem tak, že se cítím dobře (i když se přiznám, že i teď mě to občas hlodá). Ale to hlodání nikdy nepřestane, jakmile to máte v hlavě tak to tam prostě je a jen musíte pracovat na tom, aby to časem odešlo. Dnes už vím, že není špatné být oplácanější. Když Vás chytne nemoc alespoň máte z čeho hubnout=)) A když se umíte oblékat, tak není co řešit. Navíc záleží na tom, jaké máte dispozice k takové a makové postavě. My holky u nás jsme nikdy nebyly ultra štíhlé, takže nebudu ani já. Jedna má kamarádka má zase v rodině ultra štíhlost, ale jen do porodu. Jakmile každá žena od nich z rodiny porodila první dítě tak také přibrala.

 Ano, existuje i pár modelek, které mají ženské tvary, ale je jich málo... zkrátka jsem se rozhodla, že to prostě zkusím, ať už vyhraji, nebo ne.  Ale přiznám, že výhra by byla super..... vlastně už jenom ten postup by byl skvělý:)

Prvních deset dívek, které budou mít na profilu nejvíce hlasů postupují do finále, které se bude konat v Českých Budějovicích 9. 3. 2013. Hlasovat můžete 1x za pět hodin do 24. února 2013. Bohužel, jak jsem již psala - registrovala jsem se sice hned po spuštění soutěže, ale nastala chyba, takže už jsem docela ve skluzu. Já ale myslím, že to můžeme dohnat...=)

Chtěla jsem prostě říct, že je důležité, abyste se, dámy a slečny nestyděly za to, že máte plnější ženské tvary!!! .... mimochodem, muži většinou tyto tvary oceňují více...jen si vzpomeňte, jak vypadá Věstonická Venuše:))

Chcete ukázat studenstvu, že i holky krev a mlíko jsou krásné?
Děkuji Vám za všechny Vaše hlasy!!! =)
Krásný den,
Katy

3 komentáře:

  1. jeej to je super! Si odvazna!

    Inak ak mas rada Baleu mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/3x-super-balea.html

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Vás, Katy,
    Vy opravdu nemusíte o sobě pochybovat- díval jsem se na obrázky z promenády v plavkách a dá se říct jediné - Vy jste byla nejženštější ze všech. Ne, že byste byla moc tlustá. Ostatní byly moc hubené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,
      děkuji moc za krásný komentář! Jsem ráda, že tu mám i názor muže:-)))

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014