neděle 27. ledna 2013

Co je nového?

Zdravím!

Tak bych se měla učit, zítra mám zkoušku ale mozek už opravdu stávkuje a to mě čekají ještě dvě zkoušky... rozhodla jsem se tedy, že Vám radši napíšu, než kdybych měla pořád koukat do těch skript a myslet přitom na úplně jíné věci..:)))))

Zhruba dva týdny už Vás s Pájou "šidíme" o videa a články. Proč? Pája je momentálně se školou pryč a já mám zkoušky, které semi bohužel kvůli nemoci posunuly. A jak mě něco nejde dle plánu je většinou zle.:)))) Nee, zas tak hrozné to není, ale ještě mne přece jen čeká zítra fyzika a ve čtvrtek chemie.

Mezitím jsem byla na plese, asi letos jediném, na který jsem šla a půjdu. Na sobě jsem měla červené šaty které jste viděli v Plesovém speciále I. A na hlavě ponožkový drdol udělaný ze sestřiiných návleků na nohy:))) můžu Vám ho opravdu doporučit, udělal dost dobrý dojem řekla bych. Samozřejmě se můžete těšit na slíbený videonávod. Makeup jsem zvolila dle Kim Kardashian, zdá se těžký, ale zase tak těžké to není. Můžete kouknout ZDE. Je to moc dobře udělaný tutorial, bez zbytečných řečí kolem a v dobré kvalitě:) Jinak ples byl celkově skvělý, dost dlouho jsem nikde nebyla, skvěle jsem se bavila a poznala jsem pár nových lidí. Hlavně jsem ale zase byla s Markétkou a Kamčou, kamarádkama ze střední (byl to ples z mé střední).

Další věc, kterou bych Vám chtěla objasnit - určitě jste si všimli našeho nového vzhledu blogu. Upravila jsem jej z prostého důvodu - blog je teď přehlednější a hlavně jsem chtěla, abychom měli zobrazená autorská práva. Nevím proč, ale v dynamickém zobrazení se to nezobrazovalo... S autorskými právy mi pomohl kamarád Tom Č., kterému moooc děkuji!!! Chtěla jsem to udělat už nějakou dobu zpátky, neměla jsem však pořád čas... když jsem ale viděla, co se to děje, že na jedněch stránkách stahovali celé články nejznámějších českých blogerek, tak jsem se rozhodla, že to okamžitě předělám. Asi chápete proč. Tak snad se Vám nový vzhled líbí! Úvodní koláž ještě časem pozměníme (až přijede Pája k nám do Havířova).

No a co se týká kosmetiky, tak testuju bázi pod oční stíny od AVONu a objednávala jsem také docela dost produktů kosmetiky MUA - Make Up Academy. Měli totiž akci 50% dolů na vše. Po menších problémech doufám, že mi všechno dojde.:))) Ale to se dalo čekat. Jejich oficiální stránky ZDE.

Tak to je asi vše, co jsem Vám chtěla prozatím sdělit. Doufáme, že s námi máte trpělivost:))) Po konci zkouškového se můžete spolehnout zase na častější frekvenci příspěvků:)
Takže krásný večer,
Katy

P.S. Dodávám nějaké foto z plesu..snad se holky nebudou zlobit:)





Nevýhodou sestříhaných vlasů je, že Vám občas nedrží tam, kde byste chtěli..:)))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014