úterý 8. ledna 2013

Co je u mě nového a na čem momentálně ujíždím

Zdravím zdravím!

Protože byste mohli být převideováni, rozhodla jsem se dnes pro rychlý post toho, co je u mne nového + na čem ujíždím:)



1) Pěna do koupele s vůní konvalinky, AVON
Tak na této pěně naprosto ujíždím! Abyste rozuměli - nenaložila jsem se ve vaně už hodně dlouho, protože v předchozím bytě sice vana byla, ale taková ta stará, velká a studenáááá.... a na ohřev vody průtokový plynový ohřívač... takže ani ta voda nebyla dostatečně teplá. Nu a s novým bytem je tu sice vana menší, ale v koupelně je hezky teplo a hlavně netrvá než se vana nahřeje. No a tak jsem si řekla, že si konečně koupím pěnu a moc mne zaujala tato pěna z Avonu, má 500 ml, normálně stojí myslím 139 Kč a jinak v akci kolem stovky. Každopádně tuto pěnu mohu jen a jen doporučit, pěny je hodně, dlouho vydrží a opravdu NÁDHERNĚ voní. Dělám si zálusk ještě na Fialkovou, ta je teďka v kampani č. 1 novinkou a stojí jen 79 Kč (zaváděcí cena). Pak mají ještě vůni růžové magnolie(taky nádhera), vůni šeříku a vůni bílé lilie...... mě osobně všechno tohle dost voní, zkrátka se mi trefili do noty:)


2) Adidas for women Fresh sprchový gel a antiperspirant
Tuhle menší sadu jsem dostala na Vánoce od Ježíška. A opět se mi trefil do noty.
Sprchový gel tak krásně voní, že se mi ho nechce vůbec smývat a pořád se jím mydlím a mydlím a mydlím=))) Dělá příjemnou jemnou pěnu, ale že bych se po něm necítila vůbec vysušená to se říct nedá. Na obale píší, že je obohacený mátou a osvěží vaše tělo i mysl. No, co se týká toho osvěžení tak to ano.... rozhodně doporučuji. Objem 250 ml.
Antiperspirant Vám má zase poskytnout 24h ochranu před zápachem, pocením  a také nemá dělat bílé skvrny na oblečení. Všechno potvrzuji, opravdu je to jeden z nejlepších antiperspirantů co jsem měla a musím říct, že mi přijde i lepší jak Rexona. Samozřejmě každý máme jinou pokožku a tak je toto velmi subjektivní.:) Antiperspirant je taky bez alkoholu. Objem klasických 150 ml.


3) Tužka na oči Avon, řada Color trend, odstín cosmic violet/pitch black
Tady na této tužce mám dokonce napsáno Made in Czech Republic. Jinak mne stála 69 Kč, je oboustranná, na jedné straně klasika černá a na druhé je fialová. Dlouho jsem chtěla fialovou tužku na oči. Bohužel, fialová není tak pigmentovaná, jak jsem si přála, ale vzhledem k ceně se není čemu divit. Jinak kreslí dobře, člověk nemusí tlačit,ale když už zatlačí tak dělá takové hrudky, což vidíte na fotce níže. Ale proč takové obyč líčení si myslím, že bohatě stačí.:)


4)Umělé řasy 
No, tak na tyto řasy jsem narazila jednou v Kiku... jak vidíte, mají naprosto příšerný tlustý pásek... ale stály 25 Kč a mne docela dost zaujaly, tak jsem si je koupila. Ten pásek se dá řešit tak, že si nakreslíte černou linku. Na denní nošení je ale pásek docela problém... za 25 korun ale nemohu očekávat více. Mám jedny řasy, co mají tenký pásek, ty však stály 85 Kč a to je rozdíl:) Každopádně už se těším až tyhlety růžovky vyzkouším u nějaké extravagance:)


5) Laky na nehty Golden rose 41, 46, 94 a lak na nehty Party
Laky Golden rose jsou skvělé. Konkrétně tato balení mají 5,5 ml a já mám odstín č. 41 (vínový), který už jsem měla, dále 46 - takový oranžovo cihlový a 94 - modrý. První dva mají takový zlatý velmi jemný shimmer a modrý stříbrný shimmer. Jsou zkrátka nádherné a já tímto děkuji Ježíškovi od Páji:))) Laky vydrží, jsou hodně krycí (stačí i jedna vrstva), štěteček skvělý. Koupíte je většinou ve velkých obchodních centrech. Docela by mne zajímalo, jak je na tom tato značka co se týká kvality s jinou dekorativní kosmetikou - mají všechno - makeup, bronzery, tvářenky, lesky na rty...... máte s tím někdo zkušenost?
První lak na fotce jsem koupila opět v Kiku, stál opět 25 Kč. Byl tam modrý, zlatý a tento růžový. A pak takový hnusný zelený. Takže jsem koupila tento. Používá ho sestra (stihla to dřív než já), je prý super, opravdu na nehtech vypadá krásně, to musím potvrdit. Vydrží průměrně, objem 9ml.


Pro ukázku - fotka focená dnes, nehty jsem si lakovala v sobotu. Na laku Golden rose 46 mám ještě Top sealer od Essence - Better than gel nails.

6) Krémová tvářenka pro tváře a rty Essence, limitka Ready for boarding, 01 sending you kisses
Ano ano ano, je to tady! Konečně jsem se naučila s krémovou tvářenkou a musím říct, že jsem si ji docela oblíbila..... krásně se rozmazává, už jsem Vám ji ukazovala xkrát. Pokud bude mít Essence ještě někdy v limitkách takovou tvářenku tak si ji koupím znova, ale samozřejmě jiný odstín. Nááádherně voní a docela drží. Ve výprodeji mne stála 30 Kč.


Tak tohle je víceméně všechno z poslední doby, co jsem si koupila nebo co jsem dostala. Není toho moc, musím šetřit a Ježíška jsme měli jenom symbolického.
Přeji Vám krásný večer,
Katy

P.S. Myslím, že Vám mohu prozradit, že se v únoru můžete těšit na Best friend TAG - Pája a já =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014