sobota 29. prosince 2012

PF 2013

Zdravíme!

Jelikož já zítra odjíždím oslavovat příchod nového roku a Pája je teď bez internetu, tak jsem se rozhodla, že je čas Vám popřát do nového roku hodně štěstí, zdraví, lásky, peněz... zkrátka a dobře ať se máte tak, jak chcete a aby vycházelo vše tak jak má.:)

Rozhodla jsem se dále, že nebudu dělat nějaké šílené PFko ani video, protože jsem dost unavená a světlo je opět hrozné. Myslím, že tohle není nic hrozného.

Děkujeme velice za Vaši podporu, Vaše komentáře, které nás velice těší. Jsme rádi, že se Vám náš blog líbí!!! Blog jsem založila před pár měsíci a musím říct, že konkrétně mě to přináší daleko více, než jsem čekala. Moc mne to baví, dává mi to novou energii. Jen nemám tolik času, kolik bych chtěla. Takže já si sobě sama budu přít více času na blog.:)

A co se týká oslavy příchodu nového roku, jak jsem již říkala ve videu TAG12 - budu s přáteli na chatě poblíž Ostravy, už se na to těším.:) A co Vy??

Takže přejeme nádherného Silvestra a krásný Nový rok a i celý další rok!!!:)
Krásný večer,

Katy a Pája


2 komentáře:

  1. Taky přeji krásného Silvestra a vše nej do Nového roku. A ať se Vám holky blog rozvíjí dál a dál :-).
    Já osobně budu trávit Silvestra doma ve čtyřech, ale bohužel musím ještě i do práce.
    Dneska když jsem jela z práce, tak jsem tě dokonce potkala Katy..nebo spíše jsme jely stejným autobusem :-). Já jsem jela ráno z Karviné do Ostravy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak jaký byl Silvestr? Tyyjo, tak to jsem bla já, jela jsem s přítelem v 8:50 z Petřvaldu do Ostravy už na toho Silvestra:)))) Tak to mne těší, že mne takhle někdo pozná:)))

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014