úterý 15. ledna 2013

Miss sporty Clubbing Colours Quickdry 28 + info

Zdravím,
dneska mám pro Vás opravdu minipost, znáte to, spousta školy (zkouškové) atd atd...... takže jsem Vám chtěla ukázat nový lak na nehty, který jsem koupila v drogerii teta, stál 30 Kč bez deseti haléřů, je značky Miss sporty a je nádherně zelenkavý, odstín č. 28. Bohužel nemají u barev názvy, jen čísla..nebo bohudík??=))))





Byla jsem se sestrou v drogerii a chtěla jsem si zkrátka něco koupit. Pak jsem viděla, že je lak ve slevě a hned mne zaujal tento. Už dlouho jsem chtěla nějaký zelený a tento se mi moooc líbí. Taková hezká jarní barva. Další co zaujal sestru i mne byl levandulový, ten si koupím příště (chtěla jsem v Avonu, tam měli nádherný, ale bohužel měli v čase minulém, jak jsem zjistila). Takže si nakráčím pro ten od Miss sporty.



Lak má 7 ml, měl by být rychleschnoucí, což vlastně nedokáži pořádně posoudit, poněvadž používám "rychlozasychač" od Essence. Lak s tímto top coatem vydrží cca 5 dní, dneska ho mám čtvrtý a ještě jeden den by snesl. Štěteček je dostatečně dlouhý a nádherně plochý, takže se s ním skvěle pracuje.
Musím říct, že mne teda tyto laky zaujaly více, než ty od Essence - myslím tím barevně.  Byla tam ještě taková nááádherná tmavá fialová, jinačí, než mám já... nu, budu muset šetřit=). K foto laku na mých nehtech bych chtěla dodat, že nehet na palci mám celý nový (měla jsem jej strhnutý), takže jsem vlastně ráda za to, jak narostl, mohl dopadnout daleko hůř.


Tolik k laku. Dále jsem Vás chtěla upozornit (kdo jste nečetli na FACEBOOKU) že jsem v Havířově objevila stojan s kosmetikou Catrice, což je úplně super. Chystám se si koupit pár věcí včetně Allround Concealer. Stojan najdete v takové minidrogerii - z eskalátoru se vydáte doleva a v řadě obchodů po první zatáčce ji najdete.

A také jsem Vás chtěla informovat o kosmetice MUA - Make Up Academy. Nevím, jestli ji znáte, ale kdo ano tak toho určitě potěším - až bude na jejich facebooku 50 000 fanoušků, budou mít všechno za poloviční cenu (četla jsem na youtube). A vzhledem k tomu, že např. jejich rtěnky jsou super, hodně diskutované palety očních stínů také, tak se těším, až si něco objednám:) Na tuto kosmetiku je dost recenzí - zkuste například kounkout na youtube kanál Buďte sami sebou. Lu tam má 5ti dílnou recenzi na tuto kosmetiku:)) Co je ale ještě lepší - mají skvělé ceny. Např. rtěnka stojí pouhou libru - tj 30 Kč. To je na naše poměry téměř zadarmo. Oficiální stránky kosmetiky MUA zde.

To je dnes ode mne vše, doufám, že se máte hezky a užíváte si konečně krásného zimního počasí ( i když ten dnešek zrovna nebyl ideální). A dejte mi vědět, jak jste spokojeni vy s laky od Miss Sporty, popřípadě jak jste spokojeni s kosmetikou Catrice a MUA.
Krásný večer,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014