středa 13. února 2013

Avon - proč, co, kde, kdy a jak

Zdravím!
Tak jsem se po delší době odhodlala natočit video a napsat článek. Přiznám se, že jsem v poslední době měla podstatně méně elánu. Kvůli různým věcem. Ale už je (snad) více-méně pryč.

Je to už nějaký čas, o jsem Vám chtěla natočit video o tom, proč jsem AL, jaké tam jsou podmínky... celkově jak to běží a leží. Tak jsem jej natočila. Bez servítek. Chtěla bych upozornit, že vše, co ve videu říkám jsou pouze mé osobní názory a nápad na toto videu vznikl v mé hlavě, nikoliv v "hlavě" společnosti Avon cosmetics!  Myslím však, že vše co jsem řekla je v souladu s "normami". =)

Ještě jsem zapomněla zmínit jednu věc - a to DEMO nabídky. Jsou to nabídky ať už novinek nebo stávajících výrobků za ceny nižší, než jsou úvodní ceny v katalogu. Pokud je to výrobek označený jako "novinka" máte možnost si ho vyzkoušet předtím, než bude ke koupi v katalogu. AL (Avon Lady) či AG (Avon Gentleman) by ho měli využívat k jeho prezentaci. Přece jen zákazník je radši, když si může výrobek ohmatat, ovonět atd. Cena DEMO výrobků se opět nezapočítává do výše objednávky pro provizi.

Tak to je snad vše, doufám, že se Vám video bude líbit! Jooo a dneska jsem potkala Hanny Brokolici:))))
Nu a takové malé PS-ko: Pája je nyní tady u nás, takže budeme točit společný TAG! Jaký by to asi mohl být???:)




Krásný večer!
Katy

3 komentáře:

  1. Super video, konečně vím, jak to chodí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu proč z těch poplatků a provizí všechny děláte takovou vědu...
    Nechte si to vozit na poštu a máte to zadara a pak si nemusíte stěžovat. Taky nechápu, proč si stěžujete na ceny katalogů - pokud vás těch 20 kč za katalog opravdu tak zdecimuje, tak prostě zákaznicím pošlete internetový odkaz a je to.
    Hledáte problémy tam, kde nejsou.

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014