úterý 25. prosince 2012

TAG 12 v roce 2012

Zdravím Vás!

23.12.2012 jsem natočila TAG 12 v roce 2012. Chtěla jsem ho zveřejnit včera, tzn. na Štědrý den, ale jaksik se mi to nepodařilo, neměla jsem nakonec čas a dala jsem přednost rodině. Nicméně to nevadí, můžu Vám tak alespoň lépe odpovědět na otázku ohledně Vánočního outfitu.

Nakonec jsem na sobě měla modré lodičky na vysokém podpatku, dále černé společenské kalhoty, růžové tričko z NY a vlasy jsem si spletla do francouzského copu z boku, volný pramen jsem zapletla do klasického copu a ten jsem zatočila na hlavě a připla ho mašličkovou sponou z HM. Šaty jsem si vzít nemohla, neb jsem zapomněla že nemám silonky=D

Přání na konci videa je teda sice se zpožděním, ale myslím, že to není nim za co byste mne ukamenovali:)

Tričko, New Yorker, 370 Kč

Spona do vlasů, HM, 2 Eura

Boty, Obchod na Václavském náměstí v Praze, 790 Kč

Přidávám foto našeho "stromečku" (pro ty, co jste ho neviděli na facebooku).


A video zde:



Přeji Vám nádherné svátky, užijte si i ten zítřejší!:) A jaký jste měli Štědrý večer Vy?
Pěkný večer,
Katy

P.S. Na videu nejsem namalovaná, poněvadž jsem se pro natočení tohoto videa rozhodla narychlo a v devět večer se mi už opravdu nechtělo. Proto je i takové nic moc světlo, ale už jsem měla i horší světelné podmínky. Díky za pochopení:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014