neděle 9. prosince 2012

Kosmetický dotazník

Zdravím!

Tak jsem zde se článkem po týdnu. Asi se ptáte proč. Původně byla na řadě Pája, která toho má ale mooooc do školy, tak jsem teda měla článek psát já, jenže to jsem už byla u přítele a mu zase nešel internet.... a když už ano tak se stránka načítala snad minutu a pak to napsalo že nejsou přijímána žádná data, takže proto je zde článek až po týdnu. Snad se nezlobíte:) Děkujeme za pochopení.

Nu a o čem dnešní článek je?
Já jsem odmalička člověk, který rád všechno organizuje a bere na sebe zodpovědnost za akce atd. No a také mě hodně baví dělat dotazníky, dotazovat se lidí (i osobně) a pak to vyhodnocovat. Člověk kolikrát zjistí velmi zajímavé věci. A tak jsem se rozhodla, že zase jednou udělám dotazník. Tentokrát je to kosmetický dotazník. Najdete zde 30 + 1 otázku, prvních 30 je o kosmetice, poslední otázka je taková "neotázka", zkrátka budete-li nám chtít něco vzkázat, můžete to vepsat právě do ní.

Aby výsledky byly co nejvíce objektivní je nutné, aby dotazník vyplnilo co nejvíce lidí, takže Vás prosím, abyste jej nasdíleli kamarádům, kamarádkám, zkrátka všem, o kterých si myslíte, že je toto téma zajímá a jsou ochotni strávit 5 minut vyplněním právě tohoto dotazníku:)

Otázky jsou jednoduché, odpovídejte dle Vás. Dotazník je zcela anonymní. Otázky, za kterými je červená hvězdička jsou povinné. Pokud máte u odpovědí čtvereček, znamená to, že můžete vybrat více odpovědí. Pokud kolečko, můžete vybrat pouze jednu. Když tam je textové pole vepište, prosím, stručně odpověď.:)

Nu a nakonec bych dodala, že dotazník je i pro pány, takže mi udělá určitě radost, když tam objevím i odpovědi nějakého muže:)

Takže nyní se dejte do vyplňování, máte na to týden. 16. 12. 2012 ve 23:29 dotazník uzavřu . Výsledky zveřejním posléze.
Děkuji Vám všem za odpovědi a přeji krásný večer a dobrý start do nového týdne!:)


Ještě bych chtěla poděkovat sestře za pomoc při vymýšlení otázek!!!:)
Katy

Zítra se můžete těšit na recenzi dekorativní kosmetiky řady LUXE značky AVON.:)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014