čtvrtek 13. prosince 2012

Moje sbírka: dekorativní kosmetika

Ahojky!

   Na začátek bych se vám chtěla omluvit za malé množství článků, které píši, ale ve škole teď toho bylo opravdu moc a já nestíhala fotit fotky pro články, jelikož vhodné svétlo na focení je v zimě jen pár hodinek. Budu se snažit do nového roku polepšit a dám si to jako své novoroční předsevzetí:-).
   Dnešní článek bude pokračování seriálku moje sbírka. Bude to mix make up, korektory, tvářenka, pudr atd. Přiznám se, že s tvářenkou teprve začínám a stejně tak s tónovacími krémy, zatím toho tedy moc nemám. Ukážu vám aspoň to málo co vlastním.


1. Astor skin match blush - odstín 001 Rosy Pink
   Tvářenka, která má tři barvy, můžete je používat zvlášť nebo dohromady. Obsahem je docela velké zrcátko a štěteček na rychlé použití. Opravdu krásné odstíny pro bledulky jako jsem já. Tvářenka pěkně drží a jsem s ní moc spokojená. Nepráší.



2. Miss sporty So clear korektor - odstín 01
   Tuhý korektor, který používám na kruhy pod očima, protože je do oranžova a opravdu dost kryje. Krásně drží, ale po delším používání zalézá do vrásek.

3. Avon Clear skin korektor - odstín netuším
   Korektor na zakrytí a zároveň k nápomáhá hojení pupínků. Tenhle korektor má nepříjemnou vůni, na mě je tmavý a hojivé účinky jsem zatím nezaznamenala. Myslím, že tenhle korektor ještě dlouho bude jen tak ležet v zásuvce.

4. Essence Stay all day concealer - odstín 10 natural beige
   Tekutý korektor. Chtěla jsem zkusit něco jiného na mírné nedokonalosti. Tento korektor pro mě má malé krytí, ale drží. Odstín pro bledulky vhodný, není do oranžova. 



5. Rimmel Stay Matte - odstín 001 transparent
   Moje láska, které jsem věrná. Nejúžasnější pudr, co jsem kdy měla. Odstín mi krásně sedí, pudr mi neucpává póry, krásně matuje a opravdu drží a drží a drží. Brzo mi dojde a já si ho určitě koupím znovu, protože lepší pudr jsem nikdy neměla. Takže pokud potřebujete svou pleť zmatnit, doporučuji tento pudr.


6. Dermacol tónovací krém 2 v 1 - odstín biscuit
   Kouzlu BB krémů jsem zatím nepodlehla a používám tenhle tónovací krém, který je podle mě super. Nečekejte žádné velké krytí, ale krásné sjednocení pleti. Krém je příjemný a dokonce hezky voní. Odstín biscuit je důkazem, že je třeba odstíny zkoušet a zkoušet a ne automaticky sáhnout po nejsvětlejším, pokud jste bledulky jako já. Light byl na mě moc oranžový, ale biscuit mi padl a opravdu není tmavý. Cena je také příjemná, co si pamatuji. Takže za mě opravdu super na denní nošení, když chcete něco lehkého.

7. Avon mattifying  foundation - odstín Ivory
   O tomhle make upu se ještě dozvíte více později ve společném článku mě a Katy, protože tento make up máme obě:-).

O vánočních svátcích jedu do Havířova, takže pro vás s Katy něco nafotíme a napíšeme:-).

Zatím vám přeji krásný a pohodový víkend,
S pozdravem, Pája :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014