pátek 21. prosince 2012

Copy na ples i na ven aneb jak na točený, rybí cop a cop ze čtyř pramenů

Zdravím!
Po delší odmlce (opět) jsem zase zde s videem. Naštěstí už mám za sebou všechny zápočty a dokonce i jednu zkoušku, takže bude více času... nevyšlo mi to sice vůbec tak jak jsem chtěla, chtěla jsem se tématicky hodně zaměřit na Vánoce, ale bohužel, škola je škola a blog je zábava a škola má přednost... tak doufám, že to chápete a příští rok se budu snažit to napravit.:)

Povím Vám, dneska to byl děs...nejenže stávkuje počasí ale má kamera taky a tak se rozhodla, že budu na začátku videa bílá jako anděl (nebo jako mrtvola?)=D ..... no každopádně už vím co si dalšího koupím až splatím notebook (splácím si ho sama už přes rok). Další na řad bude kamera ať můžu natáčet i makeup tutoriály. Protože dneska jsem třeba jeden natočila a pak jsem zjistila, že se absolutně nedá použít... moc mne to mrzí, mám tolik nápadů a nic z toho:( .... no nic, nebudu tady zoufat a povím Vám o čem je to dnešní, které jsem nakonec natočila:)

Dnešní video je o tipech na účes jak na ven tak na ples když nestíháte kadeřnici nebo nemáte tolik času kolik byste potřebovaly. Myslím (jak říkám ve videu), že to vypadá lépe, než když budete mít jen tak ledabyle rozpuštěné vlasy (pokavaď nemáte nááádherné přírodní prstýnky). Neberte to však jako něco extra. O hezčích plesových účesech budu mluvit příště, mám přímo i knihu účesů a ukážu Vám jak na ponožkový drdol, jak jsem slíbila.



Tak to je asi vše co jsem chtěla ještě k videu poznamenat, tak doufám, že jste si to přečetli:)

Zítra jedu do Vídně, takže se můžete těšit na report. Jedu poprvé, nikdy jsem tam nebyla, tak se moc moc těším!!:)

Krásný večer,
Katy

4 komentáře:

  1. Ahoj :) Super video Katy, už dávno jsem se chtěla naučit ten cop ze 4 pramínků a ted uz konecne vím jak na to ... a opravdu to vypadá luxusně na ten ples :) takže díky za báječné videjko ;) Týnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji děkuji, i když na začátku jsem byla už strašně naštvaná protože jsem to točila už po stodvacátépáté protože jsem se pořád zaříkávala..:-DDDD jj ten cop je super, je rychlý a když máš dlouhé vlasy tak je naprosto skvělý:))))

      Vymazat
  2. Ahoj:3 Super video!Určitě zkusím ,i když nemám kudrnatí vlasy -.-'' :3 Sai^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě vyzkoušej, copy nejsou jen pro kudrnaté vlasy... dají se udělat na vlasech všech typů:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014