sobota 1. prosince 2012

Moje sbírka: Lesky a rtěnky

Ahojky!

   Po delší odmlce jsem tu s novým článkem. Na začátek bych se vám chtěla omluvit za tuto odmlku, ale když si technika postaví hlavu, nedá se nic dělat. Vše snad už bude v pořádku a já doženu resty, které mám:-). Dnes vam ukážu moji sbírku lesků a rtěnek. Přiznám se, že moc toho memám, protože jsem líná pravidelně si upravovat rtěnku atd. :-D.

   Lesky na rty





1. Ultra Shine Gloss (Miss sporty) - odstín 006 Champagne
   Velice příjemný lesk na rty. Je voděodolný, krásně voní a vydrží na rtech poměrně dlouho. Jedinou nevýhodou je aplikace z kelímku, kdy musíte použít prsty nebo štěteček na rty. Myslím, že nabízené odstíny jsou hezké a cena taky příjemná. Já lesk koupila ve výprodeji za 30Kč.

2. Miss Cocktail (Miss sporty) - odstín 007 Boy Trick
   Barvička lesku je pěkná, ale lesk samotný už mi tolik nevyhovuje. Vadí mi je prazvláštní chuť a dost lepí. Ano, každý lesk lepí, ale tento opravdu hodně. Lesk jsem si však kupovala jen z nouze do kabelky, takže jsem od něj žádné zázraky nečekala, nejsem tedy zklamaná.

3. Long-lasting lipgloss (S-he) - odstín 141/120
   Lesk je naprosto úžasný. Balení fajn, nanáší se takový štětečkem, který je pro mé rty ideální. Barva je skvělá a výdrž celkem dobrá. Lesk nechutná ani nevoní, takže nemám tendenci si ho slíznout, což se mi stává často :-D.

4. Liquid lipshine (New york color) - odstín 578 Bowery Blush
   Krásně voní i chutná, ale moc dloho nevydrží. Ovšem škála barev je opravdu veliká a je těžké si vybrat, to považuji za velké plus. Obal už mám celý oloupaný, protože si lesk pokaždé ráno přihodím do kabelky či batohu. I když je výdrží nízká, tak se chystám pořídit si lesk i v jiné barvě.

5. Glazewear (Avon) - odstín Clear
   Klasický průhledný lesk s SPF 15. Výdrž je fajn. Průhledný lesk jsem si koupila hlavně na rtěnky. Šteteček vždy otřu, aby se mi lesk nezabarvil. ,

Rtěnky



1. Lipstick (Essence) - odstín 53 All about cupcake
   Spíš takový balzám než rtěnka na večer či celý den. Hodně hydratační rtěnky dlouho nevydrží, to je fakt, který snad už všichni ví. Barva je moc pěkná a rtěnka nádherně sladce voní.

2. Rimmel London - odstín 160 Rose Passion
  O téhle rtěnce se teprve více dozvíte, protože ji má i Katy a napíšeme vám názor společně.

3. Pro-To-Go (Avon) - odstín Baby lips
   Hydratační rtěnka, takže opět malá výdrž. Barva pěkná, pro bledulky opravdu super. Balení je super, nemusím se bát, že si víčkem rtěnku nějak poškodím. Tento nápad opravdu chválím.

4. Ultra Colour Rich (Avon) - odstín golden peach
   Krásné elegantní balení rtěnky. Výdrž slušná, rtěnka je tedy sušší a doporučuji pod ní dát balzám. Jediné, co mi na této rtěnce vadi, že obsahuje opravdu mooooc zlatých třpytek. Pro mě nevypadá moc přirozeně a hezky.
   

Krásnou sobotu vám přeje,
Pája :-)
  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014