neděle 23. prosince 2012

Vánoční Vídeň

Zdravím!!!
Tak jsem zde s reportem z Vánoční Vídně:)
Z Ostravy jsme jeli cca 4 hodiny. Pěšky jsme došli do centra, kde nám Tom (náš průvodce) ukázal památky, něco nám o nich řekl a informoval nás o srazu, který jsme měli v 5 hodin. Tak akorát, aby si člověk stihl vychutnat i krásny večerní Vídně, protože povím Vám, že tehdy je opravdu nejhezčí!!!

Byla to zkrátka nádhera, ceny byly jaké byly..... mě osobně asi nejvíce zasáhly ty zvony večer, když kouknete až na konec videa tak je uslyšíte taky...:)
A taky se mi strašně líbí ten náhrdelník Cartier...... našla jsem ho před nějakou dobou na internetu a teď jsem se mohla pokochat na vlastní oči...no, až budu mít jen tak 700 000 tak vím, co si koupím:))))



Takže přeji krásný večer!!!
Byli jste také ve Vánoční Vídni? A jak se Vám tam líbilo??:)
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014