neděle 25. listopadu 2012

Trošku pozměněný TAG 5

Zdravím!
Ačkoliv měla mít článek Pája, tak jsem tady já s videem, protože se Páji porouchal notebook a v něm má samozřejmě materiály... ale tak snad Vám to nevadí.

Dnes mám pro Vás tzv. TAG video, jsou to videa na určité téma, na které povídají blogerky všech různých ras, kultur, z různých zemí..... stačí si zadat do youtube vyhledávače TAG5 a uvidíte, co všechno Vám vyleze. Konkrétně tento je o pěti kosmetických výrobcích, bez kterých bych "nepřežila" nebo které považuji za základní pro mou péči o tělo,vlasy.



Ještě Vám prozradím, že jsem si v sobotu koupila druhé plesové dlouhé šaty, takže příští týden budu natáčet plesový speciál a také Vám prozradím, že příští článek ode mne bude "Muži a kosmetika - aneb co používá můj přítel."...:) takže se určitě máte na co těšit!

Teď už krásný večer a dobrou noc,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014