pátek 16. listopadu 2012

Moje sbírka: Oční stíny

Ahojky!

   Přemýšlela jsem, že mé články jsou skoro samé recenze na různé výrobky a chtělo by to malou změnu. Rozhodla jsem se tedy udělat aspoň pomocí článků malý seriálek s názvem moje sbírka..., kde vám ukážu postupně dekorativní kosmetiku, kterou mám, laky na nehty a pak i nějaké věci, které mě baví. Doufám, že vás tyto ,,okoukávací" články budou bavit a bude to pro vás příjemná změna:-).

   Dnes to bude má sbírka očních stínu. Ještě nedávvno jsem se moc nemalovala, takže stíny sbírám pomalu, ale jistě:-D. Mým snem je pár krásných velký paletek očních stínů. Jako základ pod oční stíny dávám primer od ELFu, Katy o něm psala zde. Je naprosto úžasný, stíny krásně drží a za 39Kč opravdu zázrak:-). A tady jsou stíny, které mám a používám:


1.Rimmel Colour Mousse - odstín 005 Glitz


   Stíny mají nádhernou barvu, krásně drží několik hodin i bez báze a a nejvíc se mi na nich asi líbí konzistence. Krásně se nanáší štětcem a vypadají dobře snad na každém odstínu pleti. Proto mi je opravdu líto, že Rimmel tyto stíny zrušil a nikde je nemůžu sehnat, protože takového pokladu je obrovská škoda, ráda bych si pořídila i jiné odstíny, ale zaspala jsem, bohužel.

2. Rimmel Glam eyes (Duo) - odstín 321 Walnut pearls

 
   Krásné světlé stíny na denní nošení. Světlý stín mi bohužel nešel moc vyfotit, ale dohromady na víčku vypadají moc pěkně. Tyto stíny jsou součástí mého denního make-upu. Bez báze nevydrží moc dlouho, to je jejich jediné mínus. Balení fajn, barvy krásné. Určitě doporučuji a brzo se chystám na další odstíny:-).

3. NYC City duet eye shadows - odstín 811B Island Sunset


   Moje nejodvážnější stíny :-D. Jsou krásně pigmentované, snadno se nanáší, ale bez báze moc nedrží a brzo se slévají. Obal je pěkný. Viděla jsem v regálu i další krásné a zářívé odstíny, každý si příjde na své. S kosmetikou New york color nemám zatím velké zkušenosti, ale už mám vyhlídnuto pár laků na nehty.

4. Avon Color trend - odstín Lagoon
 
    Nefotila jsem stíny ani na ruce, protože jsou naprosto příšerné pigmentované. Používám je pouze pod obočí nebo jen na zvýraznění do vnitřního koutku oka. Myslím, že se tento odstín už nevyrábí.

5. Avon Color trend - odstín Mist


   Fialový stín je špatné pigmentovaný, ale šedý stín je celkem dobrý. Většinou šedý stín používám dohromady s jinými stíny, protože fialový stín brzo z víčka téměř znizí. Obal by podle mě mohl být lepší.

6. ELF Brightening eye color - odstín Matte Mauve



   Levné a přitom dobré stíny. Tmavé stíny jsou dobře pigmentované a světlé stíny jsou na oku taky pěkně vidět, ovšem na ruce barva nevynikla, což je škoda, protože právě kvůli těm světlým stínům jsem si tuto minipaletku koupila. Balení je nic moc, podle mě se rychle rozpadne, ale za 39 Kč opravdu není divu.

7. Miss sporty Smoky eyes - 403 Brown eyes
8. Miss sporty Smody eyes - 402 Green eyes 



   Koupila jsem si je ze zvědavosti a nakonec je to obrovská láska. Musela jsem si tedy pořídit ještě jiné odstíny. Stíny krásně drží i bez báze, jsou dostatečně pigmentované, krásně se nanáší a balení je praktické. Tyhle stíny můžu doporučit, protože jsem zkrátka super.


Krásný zbytek večera,
Pája :-)


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014