úterý 6. listopadu 2012

Garnier Pure Fruit Energy

Ahojky!

   Dnes slibovaná recenze na řadu Pure Fruit Energy od Garnier. V nákupech Garnier jsem ukazovala pouze peelingový gel, ale nakonec jsem se rozhodla, že si koupím i čistící gel, tudíž mám celou řadu a lépe se mi bude posuzovat její účinnost:-).

   Mám smíšenou pleť, hodně se mastící v T-zóně a spíš suché tváře . Nedávno se mi začali na čele dělat malinké pupínky, kterých jsem se nemohla zbavit a jelikož jsem bledulka, každá nedokonalost je na mé pleti hodně vidět. Začala jsem tedy hledat něco, co mi od pupínků pomůže a v drogérii Rossmann jsem narazila na novou řadu Garnier Pure Fruit Energy a jelikož mám Garnier opravdu ráda, rozhodla jsem se řadu vyzkoušet.
   Již popis na etiketě mě velice zaujal. Oba výrobky jsou určeny pro smíšenou až mastnou pleť s nedokonalostmi (přebytek kožního mazu, rozšířené póry a mdlá pleť). Obsahují kyselinu salicylovou, která odstraňuje nečistoty a stahuje póry.  Výtažky grepu, granátového jablka a derivát vitamínu C k probuzení pleti. Peeling obsahuje navíc peelingové částečky.

1. Energetizující čístící gel
   Gel používám každé ráno.. Zezačátku  mě opravdu nadchnul. Příjemně voní, krásně pění a pleť vypadala zdravějším dojmem. Stačí nanést opradu trochu a výjde na celý obličej. A kupodivu mi k mé velké radosti nadšení zůstalo:-). Pupínku jsem se zbavila. Čelo se mi přestalo tolik lesknout a nedočkala jsem se ani žádné alergické reakce nebo jiného negativního projevu na mé pleti, což se mi stalo již u jiného výrobku, který musel ihned letět do koše a radši jsem zapomněla název:-D.

2. Energizující peelingový gel
   Peeling používám jednou týdně, což je pro mou pleť akorát, častější používání není potřeba, na to mám mycí gel. Zezačátku jsem se bála, že mi bude peeling vysušovat pleť, ale nestalo se tak. I s peelingu jsem nadšená. Dokonale odstraní nečistoty. Zase krásně voní i pění, stačí ho malinko na celý obličej a nanášení si opravdu užívám, což by mě opravdu nenapadlo, že se mi může stát:-).

   Určitě si vyrobky koupím znovu, až je dopotřebuju, protože z téhle řady jsem nadšená čím dál víc. Můžu jedině doporučit všem, kteří mají problémy s pletí jako já.

Přeji krásný zbytek dne,
Pája :-)

2 komentáře:

  1. Mam rada Garnier, tuto radu som este neskusala, ale urcite vyskusam gel ...milujem vonu citrusov v kozmetike .
    http://expressionofb.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě vyzkoušej a napiš, jak se řada zamlouvala:-). Vůně citrusů mám taky moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014