sobota 10. listopadu 2012

Barevné nehty II.

Zdravím!

Mám tady pro Vás nehtový miničláneček. Sice jsem chtěla nahrát videa, ale jsem u přítele a má pomalé nahrávání na youtube, takže videa budou tedy zítra k večeru a příští týden:)

V pátek mi došel AVON a v něm i další 2 nádherné laky. 

První je Nailwear pro+, odstín Decadence. Je nádherně fialový s takovou perlětí, jsem z něj naprosto nadšená. Cena/Objem: 79Kč/12ml.




Druhý je také Nailwear pro +, odstín Arctic waters. Krásně modrý také s takovou perletí. Cena/Objem: 79Kč/12ml.



No a včera jsem si konečně (snad po půl roce kupování) koupila Essence Studio nails - Better than gel nails - Top sealer. Dříve mi trvalo lakování tak hodinku, pak ještě půl hoďky než to zaschlo.... ale s tímhle zázrakem je tomu konec!!! Dnes jsem lakovala dvě vrstvy barevného, pak jsem udělala puntíky specíální tyčinkou na nehty, kterou Vám ukážu ve videu(lze udělat i párátkem) a když byly nehty jakž takž na povrchu zaschlé tak jsem aplikovala Top sealer. Nejenže mé nehty mají opravdu lesk nehtů gelových, ale nehty byly zcela zatvrdlé a zaschlé za ani ne za15 minut!!! A to jsem aplikovala jen jednu vrstvu - v návodu píší, že se mají aplikovat dvě. Lak stál 65 Kč a objem je 10ml. I kdyby stál stovku, koupím si ho znova..je opravdu úžasný. takže kdo ho ještě nemáte, utíkejte do drogerky!!!:)


Líbí se Vám tyto odstíny?
Přeji krásný večer,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014