středa 14. listopadu 2012

Paletka Quatro - Arctic goddess, Avon

Pěkný večer přeji,
dnes jsem se konečně vrhla na recenzi očních stínů - nebo paletky, chcete-li, s názvem Quatro. Já mám konkrétně verzi Arctic goddess a pak Electric purple, která už bohužel v katalogu není.

Paleta obsahuje 4 oční stíny, které by k sobě měly ladit, aplikátor a zrcátko. Stíny mají 6g a stojí kolem 150 Kč, v aktuální kampani( K16) stojí 159Kč. Vybrat si můžete celkem z 16ti variant, takže si myslím, že si vybere každý. Najdete zde jak klasické kouřovky, tak výrazné a hravé barvy.

Varianta Arctic goddess

Stíny jsou dost pigmentované, což je fajn, protože není nic horšího, ne když si koupíte výrazné stíny, které pak nejsou na oku vůbec vidět. Balení je praktické, několikrát mi spadlo, ale stíny drží pořád tam kde mají a nesypou se. V balení je aplikátor, který je teda mě osobně nahouby, protože to s tím neumím, já používám štětce, ale i kdybych používala tento tak mi nevyhovuje, poněvadž já radši dlouhé držátko ať vidím, kam to "patlám". No a zrcátko je fajn, i když já bych ho použila maximálně pro zkontrolování celkového makeupu, určitě ne u aplikace stínů, to vždycky dělám u velkého zrcadla=) ale je fajn, že tam to zrcátko je, určitě se hodí, jak jsem se již zmínila.

Co se týká aplikace stínů - aplikovala jsem je nasucho, štětcem. Ale jak využít všechny barvy? Pokud si nevíte rady, nezoufejte! Stačí se podívat na papírový obal stínů, konkrétně na zadní stranu, kde je znázorněno, kam jaký stín aplikovat. Toto se stává už "samozřejmostí" u menších paletek. Co je ale škoda- návod není na samotných stínech. Kdysi byl přímo právě na zadní straně samotných stínů.


Dle návodu jsem postupovala i já. Nejprve jsem aplikovala odstín č.3 doprostřed víčka, pak jsem pokračovala odstínem č.2 do vnějšího koutku oka, dále jsem vystínovala odstínem č. 4 záhyb oka do banánku a nakonec jsem vše "stmelila" odstínem č. 1 - použila jsem jej po obočí, a zjemnila jsem hrany stínu č.4. Udělala jsem i spodní linku pomocí odstínů č. 3, 4 a 1. Vše jsem zakončila řasenkou.
 Na výsledek se můžete podívat zde:




Bohužel, stíny mají pár mínusů. Jeden odstín je hrooozně mooooc třptivý (č. 2). A tak musíte nejprve dělat stíny a potom makeup..to by až tak nevadilo, ale mě prostě vadí, že se těch třpytek opravdu nedá zbavit... takže pro někoho, kdo makeup nepoužívá jsou tyto stíny tabu. Odstín číslo 3 pro změnu dělá čmouhy. Můžete malovat a malovat a stejnak máte čmouhy. Nakonec jsem to sjednotila tyčinkou do uší (na jejichž návodu je napsáno nezávádět do sluchovodu!!!). =) Zajímavé je, že u druhé palety, kterou mám(zmínila jsem na začátku) žádné čmouhování nepozoruji a to tam je dost pigmentovaná a razící fialová. Nevím, možná jiné složení...No a další mínus, které je teda ale jen pro mne osobně je, že mi modrá nesluší. Modrá se hodí spíše k šedým a modrým očím, nebo modrozeleným, ale ke hnědým určitě ne. Zdůrazňuji, že je to čistě můj názor, nejsem vizážistka, takže chápu, když má někdo názor jiný.

Na druhou stranu plusem těchto palet je variabilita líčení. Můžete udělat líčení jak denní tak na večer. A stíny spolu s bází pod oční stíny (já mám ELF, 40Kč) vydrží celý den.=)

Takže tolik ke stínům Quatro. ve výsledku jsou moc fajn, jenom ty třpytky.... je opravdu škoda, že se v katalogu neuvádí - pozor, tento odstín je třpytivý- myslím, že by to hodně zákaznic ocenilo.

Tímto bych chtěla znova poděkovat společnosti Avon cosmetics za spolupráci a zaslání tohoto výrobku ke zrecenzování.

Tak co, máte je doma také? A jaké s nimi máte zkušenosti?
Pěkný večer,
Katy


2 komentáře:

  1. Já mám doma už tři palety z této kolekce a nepoužívám už žádné jiné stíny :-) A jsem moc ráda za tuto recenzi..i tyto vypadají moc hezky a hned si je objednám. Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, děkuji za pochvalu, jsem rád, že se recenze líbila a že inspirovala ke koupi:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014