pondělí 12. listopadu 2012

Na čem ujíždím + propadák měsíce + dnešní jednoduché líčení

Zdravím!:)

Dneska tady mám pro Vás slíbené video, je opět trošičku delší, takže si uvařte v tomto škaredém počasí kakao, kafe či čaj a koukněte se.:)
Představím Vám pár produktů, které jsem si v poslední době oblíbila a používám je docela často.
K tomuto bych už jen dodala, že na líčení zapojená do soutěže, o které se zmiňuji ve videu se můžete podívat TADY. Výhra není podmíněná počtem "to se mi líbí" takže komentujte jak je libo...:)



Další částí dnešního článku bude líčení, které jsem použila dnes do školy. Pro napsání návodu na toto líčení mne inspirovala má spolužačka Jana, která mi řekla, že mám moc hezky nalíčené oči a mne to tolik potěšilo, že jsem se rozhodla, že se s Vámi  o toto velmi jednoduché líčení podělím. A navíc - ve videu Vám ukazuji dvoje řasy,jedny na sobě mám druhé ne. A k tomuto líčení jsem použila právě ty druhé řasy.

A jak líčení vypadá?


Gró tohoto líčení jsou již zmínění řasy, které se směrem od vnitřního ke vnějšímu oku prodlužují. Tento efekt lze udělat i řasenkou na svých řasách, ale výsledný efekt nebude takový, jako s řasama umělýma(samozřejmě). Začněme ale od začátku:

1) Nejdříve jsem si obličej nakrémovala krémem na obličej. Pak jsem aplikovala oblíbený matující makeup od AVONu, já mám odstín nejsvětlejší. Obličej jsem přepudrovala matujícím pudrem Stay Matt od Miss sporty, odstín č.002 - Medium.
2) Dále jsem se vrhla na oči. Nejprve jsem je natřela bází pod oční stíny od ELF. Nyní jsem použila dva hnědé stíny z paletky od ELFu, 144 očních stínů, kterou můžete vidět i ve videu a také se na ni můžete kouknout ZDE. Nejprve jsem nalíčila celé víčko světlejším stínem, poté jsem tmavým stínem vystínovala záhyb a kousíček vnějšího koutku oka. Je to klasický trik jak upozornit na oči a prohloubit je. Poté jsem použila světlý stín (může být bílý, tělový) a tím jsem přejela nadočnicový oblouk až k obočí a také vnitřní koutek očí.

                                   Světlejší stín                                                         Tmavější stín

3) Nezapomeňme na obočí! To jsem zvýraznila tužkou na obočí opět z AVONu, tmavším odstínem. Obočí můžete zvýraznit i obyčejným očním stínem.
4) Čas na umělé řasy. Na řasy jsem nanesla lepidlo (předtím jsem však řasy zkrátila ne délku vyhovující mému oku!!!), napočítala do deseti a řasy pinzetou a prsty přilepila na horní víčko. Pokud se Vám to nepovede na poprvé, nezoufejte. Mě se to také nepovedlo, musela jsem to předělávat=) Své řasy přiřasenkujeme k řasám umělým a vnitřní koutek oka dokreslíme černou linkou. Já použila tužku na oči od Miss Sporty. Oči máme hotové!


Lepidlo na řasy, Vietnamci, 40Kč


5) Nyní je čas na tvářenku: Použila jsem tvářenku, kterou jsem koupila u vietnamců v Havířově v Pandě. Opět se na ni můžete kouknout ve videu. Tvářenku jsem aplikovala v malém množství na lícní kosti, směrem ke spánkům ale doztracena! Tvářenka by měla viditelná píše jen na jablíčkách.



6) Na rty jsem použila krémovou růž na tváře a ústa od Essence, limitka Ready for boarding, odstín 01 sending you kisses a vše jsem završila průhledným leskem na rty také od Essence.

A máme hotovo! Toto líčení je opravdu jednoduché, rychlé a efektní. Určitě se hodí jak do školy tak na rande, protože jakmile dívka či žena zamává řasami, tak jsou kluci a muži  z toho paf=)) alespoň většinou.

Přeji Vám tedy krásné odpoledne, i když je počasí takové, jaké je.

Katy

2 komentáře:

  1. Musím moc pochválit tento blog.. fakt super práce a těším se na další články a videa :-). Jsem z Ostravy a navíc také avonlady, takže mě blog oslovuje po všech stránkách amoc vám fandím :-). Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jančo,
      tak to máme obrovskou radost!!! Doufáme, že se Ti bude blog líbit i nadále:)
      Katy a Pája:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014