neděle 18. listopadu 2012

Minipost

Zdravím,
dneska tady mám pro Vás jen minizprávičku. Chtěla jsem až budu doma nahrát video, které už mám pro Vás připravené - Jak na water marbles nehty. Jenže jsem byla u přítele a nějak mi nebylo dobře, tak jsem si změřila teplotu a mám lehkých 37, ale jelikož jsem v poslední době dost unavená, tak jsem radši zůstala u něj. To znamená, že video nemohu nahrát, poněvadž má strašně pomalé nahrávání na internet. Takže ho nahraju zítra, to už budu 100% doma.

Nu, ale jelikož je řada na mě, tak jsem si řekla, že k omluvě přidám dvě fotky. Nedávno jsem šla s přítelem "na rande" do kina, po dlouhatánské době (já do kina moc často nechodím, přijde mi to dost drahé a úplně "nejlepší" je, když před Vámi sedí někdo kdo pořád smrká, kýchá, sahá do sáčku nebo ustavičně povídá...) a tak jsem se na tuto událost pořádně vyparádila. Nu a k tomu patří i správný makeup a účes.

Ke hnědým očím rozhodně pasuje hnědá a zlatá barva, ta nikdy nezklame. Je taková přirozená, ne moc křiklavá, ale zároveň s ní můžete vykouzlit neodolatelný pohled. Zvolila jsem tedy toto líčení očí s kombinací růžových rtů, na které jsem dala ještě průhledný lesk. Pro ještě výraznější pohled můžete nalepit řasy, já v té době neměla, takže jsem nelepila=)))

No a co se týká účesu - jedná se o jednoduchý - já tomu říkám "ponožkový" drdol. To proto, že základem je jakási vycpávka, kterou si koupíte buď v obchodě za přemrštěnou cenu, nebo si ji sami vyrobíte - já ji mám udělanou ze dvou měkoučkých ponožek. Myslím, že to většina z Vás zná, ale možná se najde někdo kdo ne a tak plánuji udělat postup k tomuto účesu v jednom z plesových nebo Vánočních videí.:) Tímto Vám ozmanuji ( =D ) , že chystám od přespříštího týdne Vánoční a plesové speciály. Já osobně miluji kouzlo Vánoc, ne kvůli dárkům, ale kvůli vůně jehličí, pomerančů, skořice, mám ráda sníh... možná to je tím, že jsem se před Vánoci narodila=))) No ale více Vám prozrazovat nebudu.

Takže to je asi všechno, ještě bych jen řekla k tomu účesu - nepodařilo se mi pořádně zasunout vlásenku do drdolu - myslím ale, že to až tak nevadí. To abyste viděli, že nejsem dokonalá...:) mnohé blogerky tak působí, protože mají vždy krásné fotky a myslíte, že jim hnedka všechno vyjde atd... ale divili byste se=)))

Takže přeji krásný večer a zde již fotky:)
Katy



Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014