úterý 4. září 2012

Zpět z dovolené + fotoreport

Zdravím všechny!
Tak jsem se v neděli vrátila zpátky z dovolené, plna nových sil  a nápadů. Článek jsem chtěla napsat již včera, ale nějak jsem to nestihla - od včerejška zase chodím do práce a sotva jsem přijela domů, nyní už do Havířova (myslím, že toto mohu říct, někteří mě znají a kdo chce tak si zjistí, kde bydlím), tak mi volal šéf ať nastoupím. Takže jsem večer přišla unavená a hladová, koukla jsem na můj oblíbený seriál Gossip Girl a šla do hajan.
Nicméně, rozhodla jsem se, že Vám ukážu pár fotek a přidám k nim nějaký popis, abyste věděli, jak jsem se měla. Fotek je 250, já jich uvedu jenom pár.:)

Tak jdeme na to:


Na dovolené jsem byla sama s přítelem Jakubem v této krásné chlaoupce v Sebranicích u Litomyšle. haloupka je jeho mamky a tak jsme neměli starosti s placením ubytování. Je také předělaná, takže to je normální civilizované bydlení:)

Moc rádi chodíme do lesa a samozřejmě také na hřiby. Těch ale bohužel moc nerostlo, poprvé jsme našli čtyři a podruhé jsme nenašli nic. Až jak jsme byli v Toulovcocvých maštalech (teď doufám, že to skloňuji správně) tak jsme našli jeden. Hřiby teda sice nic moc, zato tam bylo milion kostí a i jedna lebka.



Sekali jsme zbytek dřeva co bylo ve stodole...


... které bylo pěkně děravé...

... těmito červy.

Navštívili jsme Poličku.

V této restauraci v Poličce jsem měla snad nejlepší jídlo co jsem kdy v restauraci jedla. Americké brambory s česnekem a vepřovou panenku plněnou sušenými rajčaty,česnekem a nivou. Kdo máte možnost, určitě si tam zajděte.:)



V Poličce jsem také krmila kachny... člověk by neřekl, jak se u toho může krásně uvolnit.



Zde jsme se také vyfotili s přítelem. Bohužel nešel nikdo kolem, takže jsme museli sami.:)

Taky Jsme byli v Litomyšli.

A na zámku Novo Hrady, který moc doporučuji. Je v soukromém vlastnictví, před cca 14ti lety ho koupili nynější majitelé od státu, naprosto zpustošený, nic kolem ani uvnitř( v zámeckých prostorech byl svého času dokonce i vepřín!!!). A Teď je to nádherný zámek se spoustou věcí kolem něj.


Například zde je bludiště.

Foceno ze zámeckého balkonu, který jste mohli vidět na předchozích fotkách.

Také tu je už z velké části opravená křížová cesta,

která je domovem stáda vysoké zvěře a dvou oveček. Proste si tak jdete a kolem vás jsou jeleni, malá "jeleňátka"...je to nádhera!



A úplně ke všemu je zde navíc zřícenina hradu. Toto je to, co z něj zbylo. Romantika.:)

A pak jsme jeli do Proseče, odkud jsme šli do Toulovcových maštal.






Bylo čas si zchladit nohy. Mimo jiné v tomto potoku plavaly ryby!






Zkoušela jsem třetího prince. Teda spíše čtvrtou princeznu.:-D Meč jsem bohužel neměla, postačil klacík.


Čas na svačinku.





Poslední dovolenkové pivo v České Třebové při čekání na vlak.


Tak já doufám, že se Vám fotky líbily. Kde jste strávili dovolenou vy??? Máte také nějaké report a chcete se podělit o zážitky? Klidně dejte odkaz do komentářů, v tomto případě mi to nebude vadit.:)

Přeji krásné úterý,
Katy:)

3 komentáře:

  1. Katy, loni jsme taky byli v Nových Hradech (ti jeleni všude! :D), v Litomyšli a Poličce :) Opravdu užasné. Je fajn, že jste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, my jsme tam vloni byli taky...:) možná jsme se potkali=DDDD jj užili bylo to super:)

      Vymazat
  2. Vloni jsme byli v POličce a navštívili jejich místní pivovar a to byl taky hutný zážitek :-) vzpomínám si jako by to bylo včera když si manžel dal točené, pak zkusil lahvové a narval naše věci do střešního boxu, co si půjčil před dovolenou a nacpal si do kufru pět bas piva :-) ti chlapi :-) Letos jsme byli v Lednicko valtickém areálu :-) překrásné

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014