neděle 23. září 2012

Seznámení



Ahojte všichni!
   Konečně jsem se donutila překonat svou lenost a napsat svůj první mini článek:-). Jak již Katy oznámila, budu se snažit pomáhat jí s blogem a snad to bude přínosem. Na začátku bych se Vám měla asi trochuu představit. Jmenuji se Pája, je mi 22let, studuji vysokou školu a bydlím v Jihlavě. Jak vypadám jste zjistili od Katy z fotek v článku Oznámení.
   A o čem budu psát? Nejčastěji budu psát recenze na produkty, které jsem vyzkoušela. Ukážu Vám postupně dekorativní kosmetiku, kterou mám. A určitě budou i články o věcech, které mě baví a netýkají se jen kosmetiky. Do videí se zatím pouštět nebudu, tuto čest přenechám Katy, jí to určitě půjde líp než mně:-).
   Kosmetiku nakupuji nejčastěji v drogériích a držím se hlavně pro mě finančně dostupných značek. Nejvíce tedy můžete čekat články o znáčkách: Garnier, Balea, Essence, Miss sporty atd.

Již zítra se můžete těšít na další článek,
pěknou neděli všem,
Pája:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014