úterý 18. září 2012

Tmavě-červeno-černé líčení

Zdravím!

Dnes tady pro Vás mám líčení, které jsem původně nechtěla dělat =))). Měla jsem dnes odpoledne volno a tak jsem si říkala, že vyzkouším nějaké podzimní líčení, což si myslím, že toto pod něj spadá, ale úplně původně jsem chtěla udělat nějakou abstrakci. Ale jakmile jsem vzala líčidla do ruky tak mě napadlo, že bych mohla zkusit něco ve stylu jemnější vampire woman. Jak se mi to podařilo posuďte sami.


A Pokud chcete vědět, jak jsem tohoto vzhledu docílila, čtěte dále! =)









1) Nejprve jsem si důkladně odlíčila obličej po dni a nakrémovala. Make-up jsem zvolila Mattifying foundation od AVONu, odstín Ivory - pochopitelně ten nejsvětlejší.

2) Poté jsem přepudrovala čelo a nos pudrem od Miss sporty, konrétně So matte perfect stay, odstín 002 Medium. Kdybych toto udělala až po líčení očí tak by hrozilo, že si štětcem zničím obočí a část stínů. No, myslím, že víte, jak to myslím.

3) Začla jsem líčit oči. Ze všeho nejdříve jsem použila Eyelid Primer od ELF na nejen vrchní víčka, ale i na spodní linku víčka. Když bylo hotovo, šla jsem na stíny. Nejprve jsem použila středně tmavý tmavě červený odstín z paletky 144 eyes shadows, ELF a tím jsem nalíčila druhou třetinu pohyblivého víčka. Poté jsem použila tmavší červený stín a vystínovala jím ohyb víčka a jemně rozetřela také na horní víčko - ale ne až pod obočí!!! A teď přichází na řadu černý stín - s tím velmi opatrně. Radši méně než více. Vystínovala jsem jím ohyb a banánky. Poté jsem dokreslila obočí pomocí tužky Perfect eyebrow pencil od AVOnu, odstín Dark brown. Když bylo obočí hotovo mohla jsem nadoční oblouk (pod obočím) vymalovat světlým stínem, stejně tak jako vnitřní koutky obou očí. Naposledy jsem udělala spodní linku černým stínem a přes to nalíčila ještě opět tmavší červený stín. Do vnitřní linky spodního oka jsem zvolila černou tužku Miss sporty. Řasenka je opět z AVONu, konkréktně Super drama a na spodní řasy Super shock, obě dvě černé.

Stíny, jež jsem použila jsou orámovány červeným rámečkem.



Zde na fotce vypadají stíny spíše dohněda, ale zkrátka nejsem umělec fotograf a nějak se mi nedařilo to správně zachytit=)).... ale stínování je zde vidět tak, jak má být.


4) Kvůli kruhů pod očima jsem použila Rozjasňující korektor od AVONu, odstín invisible light. Poté jsem dopudrovala celý obličej.

5) Na lícní kosti jsem nanesla Bronzer, taktéž z AVONu. Jsou to perly a mám je teda už pěkně dlouho - rok a půl a mám pocit, že vůbec nemizí=)

6) Rty jsem přetřela jelením lojem značky Balea a natřela rtěnkou Rimmel London, Moisture renew lipstick, odstín 160-rose passion. Poté jsem vzala černou tužku na oči, nanesla jí trochu na rty a vše rozmazala štětečkem. Tak jsem docílila tmavějšího odstínu rtěnky (nechala jsem si všechny vzorky doma, kde teď nejsem, tak jsem to vyřešila takhle). 

7) Nakonec jsem rtům dodala objem tak, že jsem do středu nanesla lesk na rty Swirl od Basic, odstín red passion. A aby rty vypadaly opravdu neodolatelně, stačí nanést trochu rozjasňovače, popřípadě světlého stínu nad srdíčko na horním rtu.



Na závěr pár dalších fotek:




Jediné, co mi zbývá napsat je snad je to, že toto líčení bych volila spíše pro večerní události, rozhodně ne na pohovor nebo akce podobného typu. 

Líbí se Vám tento makeup? Nosili byste ho i ve dne? A líbí se Vám vlastně tento článek? Byla bych ráda za nějaké odezvy =)

Přeji krásný večer,
Katy

2 komentáře:

  1. Asi mi příjde, že je to docela nevýrazné líčení... myslím tím oči super, ale tak nějak mi tam chybí více zdravíčka, nebo bronz na zvýraznění kontur obličeje a nemyslím tím jenom lícní kosti, ale i čelo bradu a tak... Jinak kukadla jsou fajn..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji... no já nekontoruji.... chci se to naučit, ale prozatím to nedělám...:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014