neděle 16. září 2012

Barevné nehty

Zdravím!

Dneska jsem si udělala radost a nalakovala jsem si po dlouhé době nehty. To mi ale nedošlo, že jdu dnes naposledy do práce a budu si máchat ruce ve vodě, takže fotky nejsou úplně perfektní, tak doufám, že mi to odpustíte. Nicméně tady je výsledek:

Ptáte se jak na to? Je to velmi jednoduché. Věci, které potřebujete jsou izolepa, nůžky, kterými izolepu nastříháte na malé kousky a barevné laky na nehty.


Pro začátek si nastříhejte z izolepy proužky ( myslete na tom jak máte velký nehet, abyste neměli proužek přes polovinu nehtu). Je lepší si jich nastříhat více, než potřebujete - můžou se hodit. A můžem jít lakovat!

Nejrpve si nalakujete (jednu vrstvu) levou půlku nehtu jedním lakem. Já jsem zvolila na levé ruce na pravou stranu nehtu 46 wake me up! od Essence - Colour & Go. Pak nalakujete druhou stranu nehtu, já mám 01 sending you kisses - Essence, limitka Ready for boarding (mimochodem, kupovala jsem ho teď a stál 20Kč oproti původních 40 Kč). No a pak už je nalepte proužek izolepy tak, jak chcete, já volila diagonálu a přelakujte tmavším lakem - můj je 01 Chacalaca, Essence, limitka Whoom! Boooomm!. Ihned po přelakování proužek opatrně odlepte a nechejte zaschnout. Opakujte na všech nehtech. Nakonec aplikujte vrstvu krycího laku, já použila lak Nail illuminator od AVONu. 

Celé lakování i ze zaschnutím mi trvalo cca hodinku.





Líbí se vám barevné nehty?
Přeji krásný večer,
Katy =)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014