úterý 4. září 2012

OOTD - Když se jde do lesa

Zdravím!
Máme tady outfit od the day na téma když se jde do lesa. Takto oblékaná chodím když jdu na hřiby nebo se jen tak projít do lesa, kde vím, že budu lozit přes křoví, maliní, ostružiní a když jdu do smrkového, který není ještě dostatečně vysoký, takže byste byli bez dlouhého rukávu a  nohavic úplně poškrábaní.


Takže začneme tedy zase pěkně seshora. Brýle mám z C&A, už jsem je Vám ukazovala. Fotili jsme přímo proti Slunci a navíc já nemám ráda, když se mi do očí lepí pavučiny ze stromů, kolem kterých procházím, takže si brýle vždy beru.
Tričko mám z NY, to jste taky už viděli, ale jenom kousek, poněvadž jsem ho měla po svetrem. Líbí se mi na něm ta krajka, dodává to takovou jemnost. A navíc do lesa si beru něco, co když si zničím, tak mi to nebude až tak vadit (toto tričko už mám dost dlouho).
Opasek je nějaký co jsem našla v chaloupce:)

Nůž mi koupil přítel ZDE. Jakub je totiž zastánce tohoto: "Bez nože do lesa nelez." A já s ním souhlasím. Jednak to má na hřiby a jednak se to může vždycky hodit, nikdy nevíte, co se stane a nůž je opravdu super nástroj.



Na Nohou mám vojenská gaťata, opět je mám od přítele, ten je koupil přes kamaráda, který to koupil přes internet. Platili za to cca 500Kč a není problém si to najít na internetu nebo v nějakém Army shopu. Materiál, z něhož jsou uniformy vyrobeny je skvělý, není v tom vedro a ani zima. Na materiál se kouknu až budu zase v Ostravě(nechala jsem to tam). Ke kalhotám mám i bundu:



No a co se týká bot, tak mám moje boty z aerobicu, které jsou velmi pohodlné a hlavně jsou kotníkové, takže lépe drží nohu, což je v lese důležité. Přítel má vietnamky, které má už od základky (to ještě byly kvalitní), protože si s sebou žádné do lesa nevzal a normálně má nové Nike, které si nechtěl zničit=))


A na krku mám stříbrný řetízek s přívěskem, je to taková krychlička, která je podle světla buď průhledná, nebo modrá, nebo z části modrá.... dostala jsem ji na Vánoce, tak nevím, kde byla koupena ani kolik stála.



A jak chodíte do lesa oblékáni Vy?
Přeji krásnou středu,
Katy

P.S. Přítel má taky velký nůž, jen ho má vzadu na opasku:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014