pátek 14. září 2012

Rtěnka Ultra Colour Rich Brilliance - Recenze

Zdravím!
Omlouvám se, že jsem se neozvala včera jak jsem napsala, ale nakonec mi do toho něco vlezlo.

Dneska se podíváme na zoubek novým rtěnkám Ultra Colour Rich Brilliance od AVONu. V katalogu je poprvé, je to tedy úplná novinka a stojí 139Kč, což není moc ale na druhou stranu ani málo.



Nejdříve se podívejme, co o ní píše AVON:

  •  "Upoutejte pozornost díky mikroperličkám, které pohlcují a odrážejí světlo různými způsoby, aby daly vyniknout přirozenému tónu vašich rtů. Odstín, jako by byl přesně pro Vás. Báječné!"
  •  "Propůjčuje rtům sytou barvu šitou na míru."
  • "Dodává jim zářivý třpyt, který vypadá skvěle na každém světle."
  • "Složení s výtažky z jetelového medu rty hydratuje."
A teď co na to říkám já?

Rtěnka má 3,6g, což je v AVONu normální gramáž. Na rtech vydrží poměrně dlouho i když piji. Abych dosáhla syté barvy tak ale musím rty přetřít vícekrát. Je lehká - přijde mi, jako bych ji na rtech vůbec neměla, rty mám opravdu hydratované. AVON však nezmiňuje, nebo já jsem si toho alespoň nevšimla, že má rtěnka barevné třpytečky. A toto může někomu vadit. Jak sami vidíte níže na fotkách, opravdu je má a jde to poznat i z fotky rtěnky v katalogu na str. 59. Dále rtěnka propůjčuje rtům nádherný lesk, což je velké plus. Co se týká porovnání odstínů v katalogu a opravdového odstínu - posuďte sami.

Zleva: Apricot Glamour, Gilded Velvet, Bronze Brilliance, Brilliant Ruby, Amethyst Sunset


Zleva: Rouge Luxury, Berry Glitz, Vermillion, Pink Paparazzi


Zleva: Apricot Glamour, Gilded Velvet, Bronze Brilliance, Brilliant Ruby, Amethyst Sunset,Rouge Luxury, Berry Glitz, Vermillion, Pink Paparazzi



Detail z katalogu (omlouvám se za světlo způsobené bleskem,ale s ním barvy lépe vynikly)


A nyní přejděme k testování rtěnky. Rtěnku jsem nanášela na rty, které jsem předtím pomazala jelením lojem na rty značky Balea. Jak jsem již psala, musela jsem barvu většinou vícekrát aplikovat, u červených odstínů stačilo přejet rty dvakrát. Okolí rtů jsem neměla nalíčené. Kdybych měla, tak nejdou tolik vidět mé pihy a rtěnka by zase vypadala jinak. Dále chci říct, že jsem světlý typ a tak mám rty také poměrně světlé, viz fotka níže.
Mé přírodní rty

Nyní už přejdeme k fotkám s jednotlivými odstíny rtěnek:

Apricot Glamour

Gilded Velvet

 Brilliant Ruby

Amethyst Sunset


Rouge Luxury



Berry Glitz

Vermillion

Pink Paparazzi

Mě osobně se nejvíce líbí ta poslední - Pink Paparazzi. Říká se, že rtěnka na denní nošení by neměla být o více jak dva odstíny od toho vašeho přirozeného, což tahle nevím teda jestli splňuje, asi moc ne, jsou zde vhodnější, ale já jsem mladá a chci být vidět, proto bych volila tuto a na večer napříkladRouge Luxury.

A co Vy? Máte tuto rtněku? Jste s ní spokojení? Jaký odstín byste si vybrali Vy a proč?

Přeji krásný pátek,
Katy

2 komentáře:

  1. Moc mě uchvátila Pink Paparazzi a Vermillion. Musím říci že na rtech vydrží doopravdy dlouho. Myslím si , že barvy nové rtěnky se moc povedli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, já si nejspíše objednám tu Pink Paparazzi. Sice byla v demu za méně peněz, ale já jsem si radši chtěla odzkoušet...:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014