čtvrtek 13. září 2012

Oznámení

Slyšte slyšte....=)))

Zdravím!

Chtěla bych Vám oznámit, že má velmi dobrá kamarádka Pája se mnou bude spolupracovat na tomto blogu. Tento nápad dostala ona. Já mám totiž spoustu věcí z Avonu a ona zase má spousty věcí z běžných drogerií a byla by škoda se nepodělit o zkušenosti s Vámi.

S Pájou jsme se seznámily přes x-chat. Chodily jsme do stejné místnosti až se mne jednou zeptala, zda nebydlím v Havířově, že tam má rodinu a že až přijede (ona je z Jihlavy) tak že bychom se mohl setkat. A od té doby se vídáme, byla jsem (bohužel jen jednou) i za ní v Jihlavě. Je to jedna z mých nejbližších a nejlepších přítelkyň a moc si jí vážím. 

Takže tolik k naší minulosti, následuje pár fotek:

29. 12. 2010





11.2.2012

20.7.2012


:)))) takže to je vše, co bych k tomu řekla.

Ještě dnes se můžete těšit na článek (ode mne)!:)
Prozatím pěkný čtvrtek,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014