úterý 31. července 2012

Zapečené plněné žampiony

Zdravím Vás a přeji krásný večer!
Dneska tu mám pro Vás článek, vlastně takový mini recept na mé oblíbené jídlo. Jak jsem říkala na začátku, tento blog nebude jen o módě, ale i o zdravém stylu. A tady je první recept!


Není to nic extra složitého, je to velmi jednoduché, ale hlavně chutné a není to nijak těžké.:) Výhoda je v tom, že takhle můžeme žampiony připravit jak v troubě, tak na domácím grilu i na venkovním grilu...
Takže já myslím, že můžeme začít:

1) Nachystáme si žampiony - oloupeme je.

2) Oddělíme nožičky a nakrájíme je na menší kostičky.

3) Vezmeme oblíbený sýr(může být prakticky jakýkoliv), já jsem použila goudu, nakrájíme ji taktéž na malé kousky.

4) Sýr s nožičkama smícháme v misce, osolíme. Já jsem ještě přidala trošku nasekané natě z cibule.

5) Žampiony naplníme hotovou směsí

6) Z alobalu si vystřihneme čtverce, na to položíme jednotlivě žampiony(na jeden čtverec jeden žampion)

7) A žampion zabalíme tak, aby nám z něj při pečení nevytékala šťáva.

8) A teď je jen na nás, jaký způsob upečení zvolíme. Můžeme je dělat v troubě, na domácím grili doma,nebo klidně na grilu venku. Já jsem zvolila mooooc starý domácí gril ETA. Pečeme či grilujeme tak dlouho, dokavaď žampiony nebudou měkké (normálně je trošku porozbalím a píchni do nich vidličkou). Já je grilovala asi 20 minut.

9) A tady je výsledek!


Přeji Vám dobrou chuť!!!
Máte rádi plněné žampiony? Jíte houby? Máte-li nějaký další recept, budu ráda, když ho napíšete do komentářů. 

Pěkný večer,
Katy

2 komentáře:

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014