středa 25. července 2012

Wellaton 77/44 a má zkušenost s barvením vlasů

Zdravím!
Po delší pauze s videi jsem jedno konečně natočila a uploadovala:) Nebylo teda jedno, původně jsem chtěla ještě před zveřejněním tohoto videa zveřejnit video o mých červencových nákupech a úlovcích(má dvě části), ale nakonec jsem se rozhodla, že první zveřejním toto.
Budu ráda, když mi napíšete, jaké máte zkušenosti s touto barvou či jinou řadou této značky, nebo jakou barvu nejraději kupujete.

Přeji všem krásnou středu
Katy:)


3 komentáře:

  1. taky tuto barvu používám, ale v odstínu tropická červená a už bych ji neměnila :-) Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no nakonec jsem z ní až tak nadšená nebyla, poněvadž mi strašně dlouho pouštěla z vlasů..máš s tímto také takovou zkušenost nebo Ti barva po třetím umytí nepouští?:)

      Vymazat
    2. Moje zkušenost je, že sice pouští asi nevím..týden..ty tři čtyři umytí asi jo, ale pak už drží a i když mám už třeba celkem dost velké odrůsty, tak ta barva je pořád pěkná. I kadeřnice mi se mě minule ptala, co to mám za barvu, že mi tak hezky drží. Můj přírodní odstín je asi hodně podobný, jak máš ty a kadeřnice mi říkala, že červené barvy hodně často se vymývají a stávají se až rezavými..ale tuto mám stejnou i po 2 měsících :-). Ještě je i dobrá pěnová barva Perfect Mousse od Schwarckopf. Janča

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014