úterý 3. července 2012

Boj s technikou

Zdravíčko!!!
Tak jsem natočila video o mé dekorativní kosmetice, které jsem upravila a nahrála jsem ho na youtube, načež jsem zjistila, že video musí mít max. 15 minut(na neplaceném účtu)..tak jsem ho musela rozpůlit a teď se ho snažím nahrát, teda tu první část, ale jsem u přítele a tady je večer pomalý internet.... zkoušela jsem to včera, dneska, no a pořád to nejde=D teda jde,ale pomalu...

Takže se všem omlouvám, já na Vás myslím, dokonce mám i další video o mých lacích na nehty.... jakmile to bude možné tak to nahraju a zveřejním...=)

Děkuji moc za pochopení,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014