sobota 28. července 2012

S-he stylezone 433 quick dry

Zdravím!

Včera jsem si nalakovala nehty lakem od S-he, odstín 433 quick dry.



Co se týká tohoto laku - má 11ml, takže je docela dost velký. Já osobně ho mám řekla bych určitě už dva roky a pořád nezaschl, konzistence je pořád správně tekutá=). Tento odstín je perleťový, takový růžovo-zlatý. Rozhodně to není nic výrazného, ale mě se moc líbí. Při lakování stačí tenká vrstva, lak dost rychle schne. Co se týká krytí tak stačí dvě vrstvy, což není ani moc ani málo oproti jiným lakům na nehty.

Jako podklad a jako top-coat jsem použila AVON nail iexperts, nail iluminator.


Tento lak, jak jsem již říkala ve videu, má za úkol vyrovnávat povrch nehtu, redukovat žluté skvrny a rozjasňovat nehet, neboť má na sluníčku modrý perleťový odraz. Velmi rychle schne, má 12ml. Rozhodně ho doporučuji!

Jak se Vám líbí tento odstín? Koupili byste si tento lak nebo také máte doma nějaký této značky? Jste s ním spokojeni?



Přeji krásný začátek víkendu!
Katy

P.S. U první fotky prosím omluvte zbytek laku na nehtovém lůžku u malíčku - nemohla jsem to ani šulkou do uší pořádně odlakovat (byla velká), druhá fotka už je z dneška, takže nehty vypadají lépe v tomto ohledu...:)

3 komentáře:

  1. V drogeriích by měl pořád být, stojí kolem 60 Kč, a to docela ujde..:) kdyžtak tam koukněte

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014