neděle 22. července 2012

OOTD - Když je v létě zima

Zdravíčko! Tak tadyk mám pro Vás první OOTD - Outfit of the day.
Pro začátek bych chtěla upozornit, že nosím to, co se mi líbí a ne to, co je zrovna nejnovější módní hit. Neoblékám se jen podle trendů, ale tak, abych se cítila dobře a pohodlně.





Dnešní OOTD bude tak trochu jen zkouška, jestli se Vám to bude líbit. Když jsme fotili tak mi už jel autobus, jela jsem do práce a tak mám tady jen dvě fotky z celkového pohledu a detail brýlí, kabelky a jahůdkové sponky nafocených doma. Příště dodám více fotek s detaily šperků, oblečení a doplňků:)



Takže začneme odshora, brýle jsem pořídila v C&A. Původně měly stát 130 Kč, já je měla za 87, protože na ně byla sleva 30%. U nich byl i krásný srdíčkový obal, takže se Vám v kabelce nepoškrábou, což je super. Mají filtr UV400, takže je můžete vzít i do auta:) I když já jsem neřidič, takže mne se toto netýká.



Šálu jsem dostala předminulé Vánoce od přítelovy maminky. Je moooc velká a je fialovo-modro-zelená. Já miluju takové šály, co Vy?

Tričko mám z NY, moc tam není vidět, snad jen ta krajka na ramínku. Stálo na můj vkus trochu víc, 180Kč, ale nutně jsem tenkrát potřebovala koupit černé tričko a všude bylo zavřeno, tak jsem si ho koupila.

Svetr můžete znát z mých sekáčových úlovků, stál mne 10 Kč. Je to značka H&M a nedám na něj dopustit!

Málem bych zapomněla na mou oblíbenou jahůdkovou sponku! Velmi dobře drží, mám ji už dlouho a neroztahuje se. Sestra ji dostala na narozeniny od kamaráda, já jsem je viděla v C&A, v balení jich bylo myslím 5 a cena byla 99Kč. Takže sama bych si je nekoupila, přijde mi to dost peněz.


Kalhoty jsou nové tento týden, potřebovala jsem si nějaké koupit a tak jsem zamířila do Gate. Vždycky jsem tam koupila barevné kalhoty(já barevné kalhoty miluju) za pár kaček, naposledy za 145Kč. Tentokrát ale žádné nebyly a tak jsem se rozhodla, že si koupím tyto růžové. Nebyly sice ve slevě, stály 500, ale moooc se mi líbí. Nejsou ani do pasu a ani extra bederní,tak akorát.

Boty mám za 150 Kč, obchod Styl, nevím co bych více k nim řekla, snad jen, že dosluhují, takže si půjdu koupit nové.

A kabelku jsem dostala zase od mé kamarádky, je super velká, vlezou se mi do ní i kolečkové brusle=). Je látková, takže je dost pevná a už mám vyzkoušené, že toho vydrží opravdu hodně.

Jak se Vám tento outfit líbí? Máte rádi barevné oblečení, nebo upřednostňujete tmavé barvy?
Těším se na Vás u dalšího článku,
Krásný nedělní večer,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014