úterý 7. srpna 2012

Video- Plavky

Zdravíčko!
Tak jsem nakonec natočila video, protože jsem dnes neočekávaně nešla do práce a měla jsem trochu času.
Video je o plavkách, o tom, jaké mám, o tom, jak si je vybírat a celkově o tom, jak to vidím já. Chtěla bych podotknout, že vše co ve videu říkám je čistě můj názor, váš se samozřejmě může lišit a vše co doporučuji je čistě z mých zkušeností.


Tak snad se Vám video bude líbit, přeji krásné úterý,
Katy:)

7 komentářů:

  1. Super :) Moc pěkné video, žádné zadrhávání :) No prostě super :) Nechci dělat reklamu, ale mohla by jsi se kouknout na můj blog??

    OdpovědětVymazat
  2. Super video Katy :) Já si taky koupila poslední plavky v NY, v červenci a taky jsem chytla plavky ve slevě. Asi po miliontém zkoušení, už jsem to chtěla vzdát, že na mě plavky ještě nevyrobili, ale nakonec jsem našla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Luci, děkuji moc, koukám, že i slečny drobnější postavy mají problém sehnat plavky..:)))

      Vymazat
    2. Já si myslím, že je to docela pro všechny obtížné sehnat plavky, pokud jim záleží na tom, jestli jim sedí a jak v tom vypadají. Já měla v NY vyhlídnuté jedny plavky, které jsem hrozně chtěla, ale musela jsem je tam nakonec nechat a s těžkým srdcem odejít, protože mi opravdu nebyly dobré. Mrzelo mě to, ale ty co mám teď mi alespoň sedí. Taky jsem v nich ještě u vody nebyla :D Není čas. Pořád scháním nějakou brigádu, takže spíš lítám po pohovorech, než po venku u vody. A když jsem měla tu brigádu s zmrzlinou, to bylo strašné co se na Vřesině povalovalo a chodilo. Přesně jak říkáš, paní, 150 kg ne li víc a klidně si veme plavky ve stylu tanga. Nad tím zůstává rozum stát kolikrát.

      Vymazat
    3. Nu, vidíš to. Bohužel to vidí jenom holky se zdravým rozumem..... jak jsem říkala, nevím, proč jim to neřeknou blízcí...je divné, že by anijeden z blízkých neměl také soudnost?? I když někdy jak vidím, jak jde rodinka a jak jsou všichni oblečení, možná bych se nedivila... jednou jsem viděla paní celou v razící růžové..... měla těsné tričko, minisukni, podpatky..nutno podotknout, že nebyla hubená a měla určitě tak 55....

      Vymazat
  3. Ahoj, včera jsem nějak na youtube narazila na tvoje videa a hned jsem na všechny koukla :-). Moc pěkné, jen tak dále! Máš to v hlavě srovnané. Někdy když vidím po ulici ty ženy/dívky, tak nevím jestli se mám smát, brečet nebo jim ty hrůzy, co si oblékly omlátit o hlavu (nejde o to, aby to bylo hypermoderní, ale o to, aby to k sobě ladilo a o soudnost!).... A teďka k tomu, proč jsem ti vůbec chtěla napsat. Jsem v šoku z toho, že máš košíček D?! Já mám teda taky D, ale jako mám oproti tobě fakt jakože nic :-D! Tak mě to docela zmátlo :-D. Moc tomu teda nerozumím. Jestli to je tím, že já mám 75D a ty těch 80D? No nevím, ale podle mě máš větší košíček? Já v těch svých teda neplavu :-D, občas mám pocit, že bych se měla poohlédnout i po E :-D. No nějak jsem se rozpovídala. Už se těším na další videa :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mám radost, že mám další fanynku:) No, čím větší obvod tak tím i větší košíček ale není to zase o tolik...záleží, hodně i na střihu a na tom, jestli nosíš vycpávky:) Ale opravdu nejvíce záleží na tom střihu. Protože jak říkám, v NY jsme si zkoušela 12 podprsenek velikosti 80D a měla sjem dovré jenom dvě...:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014