středa 18. července 2012

ELF Eyelid Primer - báze pod oční stíny

Zdravím!
Dnes Vám představím bázi pod oční stíny - ELF Eyelid primer. Koupila jsem je opět na internetových stránkách elfkosmetika.cz.



Tato báze stojí 39 Kč, což není moc. Má 5 ml a jemný nanášecí aplikátor. Při nanášení si jím oči jen poťupkám a bázi si rozmažu prsty na celé horní víčko a pokud si dávám stíny i pod spodní řasy, tak i tam. Slyšela jsem na něj velké chvály a opravdu je mohu potvrdit - díky této bázi se mi stíny neslívají do linky a nerozmazávají se! Sestra si udělala na ruku test - nejprve nanesla bázi a potom černou linku(kajalovou, NEvoděodolnou) v tužce a zkusila ji pak smazat. A výsledek? Linka držela tam, kde držet má. Je to opravdu takový menší zázrak. Protože znáte to - není vždy čas se přelíčit. Například když jdete někam na párty, tak si ji chcete užívat a ne se co tři hodiny kontrolovat v zrcadle,jestli nemáte stíny slité do linky (mě se to stávávalo často).


Takže tenhle výrobek mohu jedině doporučit!!!
Krásnou středu,
Katy

2 komentáře:

  1. Tak to je super, že to opravdu funguje. Už předtím jsem tu bázi chtěla, a aspoň jsi mi potvrdila, že to opravdu stojí za to :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj milý anonyme=))) Mohu opět potvrdit, dnes jsem se líčila ráno kolem deváté hodiny, teď v devět večer jsem přijela domů a stíny jsou pořád tam kde mají a nemám ani linku!!!! Vydržely celých 12 hodin, což je perfektní:)

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014