sobota 23. června 2012

O čem bude další video? Je to jen na Vás!

Zdravím!
Na začátek bych se chtěla omluvit, ale tento týden video bohužel nestihnu udělat. Pracuji totiž brigádně v jiném městě než bydlím a jelikož nám před časem doma odešel PC, tak zbyl jen můj noťas, který nechávám doma,aby měly k internetu přístup mamka, sestra a babička, tudíž nemám jak nahrávat. Tak doufám, že mne omluvíte=)

Na druhou stranu ale mám dost času přemýšlet nad budoucími články a videi. Už jsem vymyslela nápady na další 4 videa a bude jen na Vás, které uvidíte jako první!!! Zde jsou náměty:
1) Má sbírka bot (boty, které mám, kde jsem koupila, kolik stály, jak se nosí...)
2) Jednoduché denní líčení + výraznější denní líčení (návody)
3) Mé úlovky ze sekáče (oblečení, které jsem tzv. "ulovila" v různých seccond-handech)
4) Vlasové video (návod na nějaký účes)

Prozatím jsem tedy vymyslela tohle. Budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět, jaké video byste si přáli vidět jako první, stačí napsat jen to číslo:) A také budu ráda za jakékoliv Vaše náměty na články, videa, recenze atd.

Jinak chystám články např. o opalovacích krémech, lacích na nehty, dekorativní kosmetice atd.

Přeji Vám nádherný víkend, já zítra jedu s přítelem na hory a mooc se těším!=)
Katy

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    jsem tu sice poprvé ale narazila jsem na tvá videa na youtube :) Docela se mi líbí :))
    Ráda bych zhlédla např. video o tvých úlovcích ze sekáče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Madaleno,
      děkuji, jsem ráda,že se líbí.:) Zatím jsi jediná kdo komentoval, takže zatím sekáč vítězí. Každopádně kdyby vyhrálo jiné video, o úlovcích ze sekáče bude určitě taky, v nejbližší době:)
      Krásný víkend, K.:)

      Vymazat
  2. Já bych chtěla vidět návod na vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych moc ráda viděla video o Tvé dekorativní kosmetice kterou máš, jakou doporučuješ atd.
    A ze zadaných bych jako další ráda viděla video o líčení :-)
    Pája:-)

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014